أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۲۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
رحمتی:
دروازه بان تیم پیکان گفت: «دلایل جدایی ام از استقلال دارد بازگو می شود. مردم به زودی همه چیز را متوجه می شوند. دوست ندارم در آغاز لیگ برتر برای تیم محبوبم حاشیه درست کنم.»
سید مهدی رحمتی در شب عید سعید فطر مهمان برنامه "نبش جنت آباد" شبکه سه بود که اجرای آن را مجری پرسپولیسی، سیدعلی ضیا بر عهده دارد.

 

وی درباره وضعیت خود در پیکان عنوان کرد: «خدا را شکر پیکان تیم خوبی است. به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده است. من شخصا آرامشی که در پیکان دارم را در هیچ جا نداشتم. در استقلال، در سپاهان، مس و تیم های دیگر که بودم همه هوادار داشتم. وقتی در این تیم ها بودم حمایت شدم وقتی هم نبودم خیلی حرف ها شنیدم.»


وی ادامه داد: «از هواداران استقلال سپاسگزارم و دست تک تک آنها را می بوسم. یک سری اتفاقات افتاد که نتوانستم در آنجا بمانم. در این مرحله از زندگی ام به آرامشی که در پیکان هست نیاز داشتم.»


دروازه بان سابق تیم ملی درباره اینکه آیا دلش برای حضور در تیم ملی تنگ نشده است گفت: «دلم برای تیم ملی تنگ شده است.»


وی درباره اینکه آیا هنوز با کی روش در یک محل زندگی می کند اظهار داشت: «بله، همین حالا هم با کی روش یک جا هستیم. فکر می کنم 130، 140 بازی برای تیم کشورم انجام دادم. 6 سال یا پنج و نیم سال مداوم دروازه بان تیم ملی بودم. با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم. در آن 14 بازی مرحله مقدماتی جام جهانی هم 11 بازی انجام دادم. فکر می کنم سهم کوچکی در راهیابی تیم ملی در جام جهانی داشتم.»


وی درباره اینکه آیا علاقه دارد روزی دوباره به استقلال بازگردد خاطرنشان کرد: «استقلال تیم محبوب من است. همیشه آرزو داشتم در این تیم بازی کنم. استقلال هواداران بزرگی دارد. در بازی استقلال با سپاهان وقتی جباری به سپاهان رفت هوادار استقلال از بازیکنان استقلال بیشتر او را تشویق کرد. این یعنی هوادار بزرگ. حالا برخی از اینکه من از این تیم رفتند  ناراحتند و مسائلی را می گویند ایرادی هم ندارد.»


رحمتی درباره دلیل جدایی اش از استقلال گفت: «دلایل این بحث دارد بازگو می شود. مردم به زودی همه چیز را متوجه می شوند. دوست ندارم در آغاز لیگ برتر برای تیم محبوبم حاشیه درست کنم و به مرور زمان همه چیز برای مردم روشن می شود.»


وی درباره اینکه به نظر می رسد با قهر از استقلال جدا شد اظهار داشت: «قهر و ناراحتی نبود و دیگر این مساله اتفاق افتاد. مردم به مرور همه چیز را متوجه می شوند و فکر می کنم چیزهایی خواهند شنید که دود از گوش هواداران بلند می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها