يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۲۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
یکی از اساتید گروه های علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانشکده پزشکی در اقدامی خداپسندانه یک میلیارد ریال برای کمک به دانشجویان مستعد و نیازمند به دانشکده پزشکی اهدا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، این استاد برجسته که نخواست نام اش اعلام شود، در حال حاضر نیز در کسوت استادی در این دانشگاه مشغول به خدمت است.

گفتنی است چند سال پیش نیز دکتر هروی از دانش آموختگان دانشکده پزشکی، مبلغ ۸۰ میلیون تومان برای کمک به دانشجویان نیازمند به دانشکده پزشکی اهدا کرده بود.

آنچه ارزش انسانی و وجهه ی اخلاقی این امور و هرگونه فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده ی خود درکمال آزادی و هم سویی و هم نوایی، قصد و نیت الهی در انجام این گونه فرایض دینی و اخلاقی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها