أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
نیمه اول دیدار سپاهان و پیکان با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598 ، هفته اول رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 19:30 امروز با یک دیدار بین تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر پیگیری شد که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ووریا غفوری در دقیقه 20 تک گل این دیدار در نیمه اول را به ثمر رساند. سال گذشته در جریان دیدار نفت تهران و استقلال نیز غفوری در دقیقه 91 و از یک شوت فاصله دور دروازه رحمتی را باز کرده بود.

در دقیقه 3 این دیدار مهدی شریفی روی پاس خلعتبری تیرک دروازه پیکان را به لرزه درآورد.

محمدرضا خلعتبری، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس و فعلی سپاهان نیز در نیمه اول این دیدار درخشش قابل توجهی داشت و در چند صحنه دروازه حریف را تهدید کرد.

در نیمه دوم نیز بازی بیشتر پایاپای دنبال شد با این حال در دقیقه 79 جواهیرسوکای از بین پاهای رحمتی یک بار دیگر دروازه پیکان را باز کرد تا سپاهان، یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر نیز با پیروزی و کسب 3 امتیاز لیگ برتر را آغاز کرده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها