يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۷۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مرتضي کاشي در خصوص اينکه آيا با مسئولان صبا در خصوص علت خط خوردنش از ليست اين تيم صحبت کرده يا خير، اظهار داشت: چند روز پيش حسين نجاتي مصاحبه‌اي انجام داده بود و گفته بود که علت خط خوردن کاشي دلايل فني بوده که من از اين موضوع ناراحت شدم اما پس از آن ناصر اطلاقي پزشک تيم در سايت باشگاه اعلام کرد که کاشي مراحل درماني‌اش را سپري مي‌کند و در صورت بهبود از نيم‌فصل به تيم اضافه خواهد شد.

وي افزود: در صحبتي هم که با مسئولان باشگاه داشتم آنها همين مسئله را اعلام کردند. جهان‌بيني مديرعامل باشگاه اعلام کرد که اگر شرايط ايده آلي داشته باشم بازخواهم گشت. در مورد حق و حقوقم هم با آنها صحبت کردم که قرار شد اين موارد برطرف شود. صحبت‌هاي ما دوستانه بود و اميدوارم که مشکل خاصي پيش نيايد.

بازيکن سابق تيم فوتبال صبا در خصوص اينکه آيا مبلغي را از باشگاه دريافت کرده،‌اظهار داشت: من 34 درصد قرارداد سال گذشته‌ام را پول دريافت کردم و 20 درصد آن چک بود که قرار شده اين هفته اين چک پاس شود. من با باشگاه صبا قرارداد دارم و فقط آنها اسم مرا رد نکرده‌اند حالا هم پس از صحبت با مسئولان باشگاه مشکلي وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها