أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۸۲۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،چند روز پس از آنکه استیون جرارد اعتراف کرد به هم‌تیمی اروگوئه‌ای پیشین خود، لوئیز سوارز در خصوص پیوستن به آرسنال هشدار داده و به او توصیه کرده به قرمزپوشان لندن ملحق نشود، آرسن ونگر پاسخ کاپیتان قرمزپوشان مرسی‌ساید را داد. جرارد اذعان کرد به سوارز گفته است به آرسنال نرود، چون بهتر از آن است که بخواهد برای توپچی‌ها لندن بازی کند.

ونگر در پاسخ به اظهارات جنجالی جرارد گفت: هیچ بازیکنی هرگز برای بازی در آرسنال بیش از حد بزرگ نیست و استیون جرارد هم این را می‌داند اما من کاملاً‌ می‌توانم این را درک کنم که چرا او از سوارز می‌خواست در لیورپول بماند. او می‌خواست سوارز بماند تا بتواند در کنارش بازی و لیگ برتر را فتح کند. به هر حال این اتفاق رخ نداد و سوارز رفت.

وی در واکنش به شایعاتی که در خصوص جدایی توماس فرمائلن، مدافع بلژیکی توپچی‌ها از این تیم برای پیوستن به بارسلونا مطرح شده است، اظهار داشت: اگر فرمائلن برود ما باید جایش را پر کنیم، چون او برای ما بازیکن مهمی است. انتظار دارم توماس بماند اما می‌دانم که او فصل گذشته زمان زیادی برای حضور در میدان به دست نیاورد. به نظر من او بازیکن مهمی است اما با این حال نمی‌توانم تضمین کنم که بیشتر از فصل گذشته به میدان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها