أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۹۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم عراقی استقلال گفت: «بازیکنی مانند خسرو حیدری هر وقت صاحب توپ می‌شود، می‌توان انتظار به ثمر رسیدن گل داشت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، طی چند وقت اخیر بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که استقلال هزینه بسیار بالایی برای جذب جاسم کرار صرف کرده و این بازیکن دیگر مستحق دریافت یک میلیارد نیست.

 

همین امر فشار زیادی را به مهاجم عراقی وارد کرد ولی او معتقد است با گلزنی مقابل راه‌آهن از زیر تمامی فشارها رها شده است. صحبت‌های جاسم کرار پیش روی شماست.

 

* برد خوبی مقابل راه‌آهن کسب کردید.

- همین طور است. ما خوب بازی کردیم و نتیجه این بازی خوب را با بردی شیرین گرفتیم. فکر نمی‌کردیم در دقایق ابتدایی از راه‌آهن گل بخوریم و وقتی دروازه خود را باز شده دیدیم، شوکه شدیم. اما خدا را شکر که توانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم و بازی را به نفع خودمان برگردانیم.

 

* راه‌آهن چطور تیمی بود؟

- آنها خیلی خوب توپ را به گردش در می‌آوردند و معتقدم در ادامه راه رقابت‌ها موفقیت‌های زیادی کسب خواهند کرد...

 

* از عملکرد خودت راضی بودی؟

- من این فصل به استقلال آمده‌ام تا کرار جدیدی را به هواداران نشان بدهم. بازیکنی که نسبت به قبل متفاوت شده و می‌خواهد هر قدمی که در زمین برمی‌دارد در جهت موفقیت استقلال باشد. من آمده‌ام که با تیم آبی‌پوش موفقیت‌های زیادی کسب کنم.

 

* به نظرت می‌توانی موفق شوی؟

- چرا که نه!

 

* خیلی مطمئن حرف می‌زنی؟

- مطمئن باشید اگر دوباره برایم حاشیه درست نکنند و دغدغه مالی نداشته باشم حتما موفق خواهم شد. من برای خودم برنامه‌ریزی انجام دادم که می‌خواهم طبق همین برنامه پیش بروم و اگر همه‌چیز روی روال باشد، مطمئن باشید برای استقلال مهره تاثیرگذاری خواهم بود.

 

* از کار کردن با قلعه‌نویی رضایت داری؟

- مگر می‌شود رضایت نداشته باشیم! من مدیون استقلال هستم که من را به آرزویم رساند تا دوباره پیراهن آبی را بر تن کنم.

 

* یعنی تا به این اندازه به استقلال علاقه داری؟

- خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید. من چند سال پیش قبل از حضور در تراکتور هم قرار بود به استقلال بیایم که شرایط فراهم نشد. یک دوره ناموفق هم در استقلال داشتم که آن را از ذهنم پاک کرده‌ام و حالا می‌خواهم خودم را با پیراهن استقلال به تمام اهالی فوتبال ثابت کنم.

 

* از گلی که زدی بگو؟

- من انگیزه بسیار زیادی برای گلزنی داشتم. زیر فشار بودم و خیلی‌ها از من انتقاد می‌کردند که آن بازیکن سابق نیستم. ولی من معتقدم با گلی که زدم جواب خوبی به منتقدانم دادم تا متوجه شوند که بدون دلیل انتقاد می‌کردند. البته باید از سایر بازیکنان هم تشکر کنم. برد مقابل راه‌آهن متعلق به همه آنها است.

 

* خوشحالی بعد از گل جالب‌توجهی هم داشتی؟

- می‌خواستم به هواداران استقلال بگویم که در دل من جا دارند و هر کاری می‌کنم برای خوشحالی آنها است. امسال می‌خواهم آنها را حسابی به وجد بیاورم و امیدوارم لطف خدا هم شامل حال من شود.

 

* بسیاری تو را ستاره دیدار مقابل راه‌آهن می‌دانند؟

- پیروزی ما حاصل یک کار تیمی بود نه اقدامی انفرادی و تنها من ستاره بازی نبودم. بازیکنی مانند خسرو حیدری هر وقت صاحب توپ می‌شود، می‌توان انتظار به ثمر رسیدن گل داشت. ارسال‌‌های او بی‌نقص است و در پیروزی ما نقش زیادی را ایفا کرد.

 

* قلعه نویی پس از دیدار مقابل راه‌آهن اعتقاد داشت که هواداران 30 درصد استقلال این فصل را دیدند؟

- من هم همین اعتقاد را دارم. ملی‌پوشان و برخی از بازیکنان دیرتر به ما اضافه شدند و برای رسیدن به شرایط مطلوب فرصت می‌خواهند. وقتی شاهد استقلال واقعی هستید که آنها نیز به فرم ایده‌آل رسیده باشند. در هر صورت پیروزی در بازی اول ارزشمند بود که ما به آن رسیدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها