يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۰۲۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۰۱ آبان ۱۳۹۰
این شیوه تشویق دختران ایرانی توسط شبکه من وتو برای اجرای ترانه، نشان از اهداف این شبکه برای منحرف نمودن بانوان عفیف ایرانی دارد. پیش از این نیز شبکه من وتو تلاش های بسیاری را برای منحرف نمودن جوانان ایرانی از اعتقادات خود داشته است.
به گزارش 598 به نقل از جام نیوز؛ شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود درقالب آکادمی موسیقی یک خواننده لس آنجلسی از دختران ایران خواست تا خواننده شوند.

در یکی از آخرین قسمت های برنامه آکادمی این خواننده لس آنجلسی، هر یک از کارآموزان به روی سن می آمدند و اجرای خود را انجام می دادند تا بهترین آنها مشخص شود.

در لابه لای اجرای کارآموزان یک سری تصاویر که از ایران برای این برنامه ارسال شده بود که درآن افرادی ترانه هایی را که در ایران اجرا و برای این برنامه ارسال کرده بودند، پخش می شد.

پس از اینکه یکی از کلیپ ها پخش شد که در آن دختر جوان ایرانی صدای خود را به صورت تصویری ارسال کرده بود، مجری برنامه از این خواننده لس آنجلسی خواست تا نظر خود را در خصوص شیوه اجرای این دختر جوان ایرانی بیان کند.

خواننده لس آنجلسی در این باره گفت: «فقط می توانم بگویم بسیار خوشحال هستم از اینکه یک دختر ایرانی علی رغم ممنوعیت خواندن زن ها در ایران تمرین کرده و برای ما صدای خود را ارسال کرده است.»

پس از این صحبت مجری برنامه در ادامه افزود: «بله کاملا با شما موافق هستم، امیدوارم در آینده نیز شاهد هنر نمایی ها و صداهای بیشتری از دختران ایرانی باشیم. از شما دختران عزیز می خواهیم که صداهای خود را به همراه تصاویر خودتان برای ما ارسال کنید تا ما آنها را در برنامه پخش کرده و صدای شما در مسابقه غیر حضوری شبکه شرکت داده شود.»

این شیوه تشویق دختران ایرانی توسط شبکه من وتو برای اجرای ترانه، نشان از اهداف این شبکه برای منحرف نمودن بانوان عفیف ایرانی دارد.

پیش از این نیز شبکه من وتو تلاش های بسیاری را برای منحرف نمودن جوانان ایرانی از اعتقادات خود داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۱
خوب است شبها یک سری به خیابانهای تهران منجمله ولیعصر ،بهشتی ،سهروردی و ... بیندازید تا نمونه ای از دختران عفیف ایرانی را ملاحظه نمایید . اینها را که دیگر گوگوش نگفته بروید کنار خیابان و منتظر باشید !.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۲
مگه شما من و تو رو نگاه می کنین؟
پاسخ
امیرکبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۱
برید دنبال این بگردید که چرا این شبکه ها با قدمت چند ماهه توانستند این همه مخاطب جمع کنند!!!
پاسخ
ناشناس
NETHERLANDS
۰۲:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
مگه ماهواره شما جمع نشده که همش پای ماهواره نشستی؟ حالا انقدر با آب و تاب برنامه ها رو شرح بدین که مردم برن و دوباره دیش و مخلفات بخرن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها