کد خبر: ۲۴۰۷۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
سران باشگاه پیکان معتقدند که دروازه بان گرانقیمت تیمشان به جای تمرکز روی وظایفش همچنان در حال و هوای تسویه حساب با مسئولان و سرمربی استقلال است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مسئولان باشگاه پیکان وقتی مقابل لنز دوربین‌های خبری با انگشت آغشته به استامپ مهدی ‌رحمتی ژست‌های پیروزمندانه می‌گرفتند، هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردند که او به جای درخشش در دروازه این تیم با مصاحبه‌های جنجالی‌اش به تیتر یک روزنامه‌ها تبدیل شود.

 

وقتی مصاحبه‌های آتشین مهدی رحمتی علیه امیر قلعه‌نویی آغاز شد، منصور ابراهیم‌زاده در اردوی ترکیه سعی کرد با اشاره‌هایی به او بفهماند که خودش را از جریان این حاشیه‌ها کنار بکشد و بیشتر از قبل مراقب حاشیه‌های تیمی باشد که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را می‌گذراند.

 

این اتفاق اما متوقف نشد تا رحمتی به جای تمرکز روی وظایفش در باشگاه پیکان همچنان در حال و هوای تسویه حساب با مسئولان و سرمربی استقلال باشد. انگار او تنها حاشیه‌هایش را با خود به پیکان آورده و از نظر کیفیت عملکرد ذره‌ای به دروازه‌بان درجه یک لیگ شباهت ندارد که مسئولان این باشگاه بابتش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند!

 

همین مسائل هم باعث شده تا بالاخره پیکانی‌ها برای متوقف کردن مصاحبه‌های جنجالی و حاشیه‌ای رحمتی از اشاره‌های ابراهیم‌زاده به تذکرهای جدی مدیریتی روی بیاورند.

 

به دنبال همین موضوع مدیرعامل باشگاه طی تماسی با مهدی رحمتی به او تذکر داده تا از حواشی استقلالی دور شود. او در این تماس خطاب به رحمتی تأکید کرده است که «مگر نمی‌گفتی پیکان را به خاطر آرامش داشتن انتخاب کردی؟ پس چرا خودت این آرامش را بر هم می‌زنی؟»

 

احتمالا مدیرعامل باشگاه پیکان از حالا به اتفاقات و مصاحبه‌های احتمالی رحمتی در صورت دعوت نشدن مجدد به تیم ملی هم فکر کرده و خود را برای حاشیه‌های بعدی رحمتی آماده کرده است.

 

به همین خاطر پیش از آنکه دیر شود هشدارهای لازم را به دروازه‌بان تیم خود داده. هر چند که نمی‌توان مطمئن بود رحمتی این هشدارها را جدی بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها