کد خبر: ۲۴۰۹۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری قم نا ، رئیس اداره تحقیقات و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: از امروز روند افزایش دما در استان قم آغاز خواهد شد به گونه‌ای که فردا دما ۴۴ درجه سانتی‌گراد و روز جمعه، شنبه و یکشنبه به ۴۵ درجه خواهد بود.


محمدرضا قاضی  برای امروز آسمانی صاف در بعد از ظهر با وقوع پدیده وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی کرد و گفت: حداکثر سرعت باد ۴۰ کیلومتر در ساعت با جهت شرقی خواهد بود.

وی حداکثر و حداقل دمای امروز را به ترتیب ۴۳ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد اعلام و اظهار داشت: از امروز روند افزایش دما در استان قم آغاز خواهد شد به گونه‌ای که فردا دما ۴۴ درجه سانتی‌گراد و روز جمعه، شنبه و یکشنبه ۴۵ درجه خواهد بود.

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم خاطرنشان کرد: بعد از این روند افزایش دما اوایل شب یکشنبه کاهش نسبی دو درجه‌ای خواهیم داشت، همچنین برای روزهای آینده وزش باد نسبتا شدیدی در بعد از ظهرها پیش‌بینی می‌شود که موجب ایجاد گرد و غبار در آسمان استان قم خواهد شد.

این مسئول کاهش کیفیت دما در شرق و شمال شرقی استان را به دلیل تشکیل گرد و غبار در این مناطق و شرقی بودن جهت وزش باد نسبت به دیگر مناطق محسوس‌تر اعلام کرد و گفت: کیفیت دما در کوه سفید و شکوهیه که در شمال و شرق قرار دارند پائین‌تر خواهد بود.

قاضی در پایان متذکر شد: رطوبت نسبی در روز گذشته بین هشت تا ۳۰ درصد بوده و برای امروز و روزهای آینده هفت تا ۲۵ درصد خواهد بود، همچنین خنک‌ترین نقطه استان دیروز و امروز راهجرد با ۱۷ درجه سانتی‌گراد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها