کد خبر: ۲۴۱۳۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، متن کامل مصاحبه کارلو آنجلوتي، مربي ايتاليايي رئال با سايت رسمي باشگاه رئال مادريد را در زير مي خوانيد.

سوپرکاپ اولين بازي رسمي امسال شماست. اين بازي براي شما براي شناخت تيم چقدر مهم است؟

اين بازي مهمي است چرا که فينال يک تورنمنت بين المللي است. بازي خاصي است چرا که اولين بازي رسمي فصل از جام جهاني تا کنون براي برخي بازيکنان است. آماده شدن براي اين بازي آسان نبود اما مي خواهيم پيروز شويم.

با ميلان نيز در سوپرکاپ حضور پيدا کرده بوديد. بازگشت به اين مسابقه در شهر کارديف چه مفهومي خواهد داشت؟

حضور در اين بازي مهم است. وقتي در يک فينال حضور مي يابي بايد به دنبال پيروزي باشي و بهترين عملکرد خود را ارائه بدهي . مثل باقي فينال ها بازي بسيار مشکلي خواهد بود اما ما رئال مادريد هستيم و طبيعتا شانس ما بيشتر دانسته مي شود.

نظرتان در مورد سويا چيست؟

فصل خوبي را پشت سر گذاشتند. فصل گذشته با گروهي از بازيکنان سختکوش به قهرماني ليگ اروپا رسيدند و لياقت آن را داشتند. سويا امسال کمي تغيير کرده است. از برخي لحاظ ها کمي ناشناخته تر شده اند چرا که برخي بازيکنان مهم خود را از دست دادند و بازيکنان ديگري را جايگزين کردند. بايد ديد که چه پيش مي آيد.

يک مربي که فصل را با چنين چالشي آغاز مي کند چه حسي دارد؟ اين بازي سبک آماده سازيتان را براي ادامه فصل تغيير مي دهد؟

نه، تنها تغيير بزرگ فصل ما اين است که بازيکنان حاضر در جام جهاني تا همين هفته گذشته استراحت کردند. به همين خاطر زمان زيادي براي آماده کردن خود در اين بازي نداشتيم. همه تلاش خود را انجام مي دهيم تا به بهترين شکل آماده فصل جديد شويم.

زمان کافي براي واکنش دادن به موفقيت رئال در فصل گذشته داشتيد. فصل قبل را چطور ديديد؟

فصل خيلي خوبي بود چرا که به کوپا دل ري و مهمترين هدفمان در رئال مادريد يعني بردن جام قهرمانان اروپا دست پيدا کرديم. مي خواهيم به اهداف و جامهايي که در دسترس است، دست پيدا کنيم .فلسفه رئال همين است، هميشه مي خواهيم که تاريخ باشگاه را گسترش دهيم.

پيش از فينال جام باشگاه هاي اروپا گفتيد که اولين وظيفه يک مربي براي چنين بازيهايي اين است که فشاري حس نکند. بازي کارديف در مقابل سويا را چطور مي بينيد؟

تيم براي آن بازي به خصوص از بعد رواني آماده است. سطح لازم و ضروري را براي اپتحمل فشار بدست آورديم . هيچ فشاري حس نمي کنيم. تيم به هيچ وجه تمرکز خود را از دست نداده است و هيچ مشکلي وجود ندارد.

مهمترين ويژگي تيم شما چه بود؟

مهمترين ويژگي اين بود که تا آخرين ثانيه ايمان خود را حفظ کرديم و با جديت و تمرکز بازي کرديم . به نظرم اين کليد پيروزي بود. هرگز روحيه مان را از دست نداديم . تمرکز و جديت تيمي خود را حتي در زمان شکست حفظ کرديم.

فصل گذشته سومين چمپيونزليگ خود را به عنوان مربي و پنجمي را به صورت کلي برديد. اين پيروزي چه حسي داشت؟

براي من خيلي مهم بود ، به خصوص در کل زمان فصل ، فکر و ذکرمان روي بردن دسيما (دهمين قهرماني اروپايي) بود. من اين را مي خواستم ، باشگاه هم اين را مي خواست. بي ترديد دسيما بزرگترين پيروزي بود که هر کسي مي توانست کسب کند. اين يک پيروزي فردي نبود، متعلق به کل تيم بود.

در آستانه فصل جديد ، تيم چه تلاشي براي دفاع از قهرماني خود انجام مي دهد؟

هيچ تيمي در طول تاريخ نتوانسته از جام چمپيونزليگ خود دفاع کند. مي دانيم که خيلي مشکل خواهد بود. تيم خودباوري زيادي دارد. اعتماد به نفس زيادي را در سالهاي اخير داشتيم. اين اعتماد به نفس با بردن چمپيونزليگ بيشتر شد.

راز بردن جامها چه بوده است؟ به عنوان يک مربي بزرگ مسلما اين را مي دانيد؟

راز بردن اين است که هيچ رازي وجود نداشته باشد. بايد اراده، تعصب و خودباوري در تيم تجلي يابد که هيچ کدام از اين ها راز به شمار نمي رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها