کد خبر: ۲۴۱۹۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در حالی پرتاب موشک از سوی حماس را غیرقابل قبول خواند که خود بلافاصله از حملات گسترده این رژیم به نوار غزه سخن گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ژنرال «بنی گانتز» یکشنبه در دیدار با افسران وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در کمربندی امنیتی در نوار غزه مدعی شد که پرتاب راکت از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی غیرقابل قبول است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما ضربه‌های جدی به حماس وارد کرده‌ایم. طی ۴۸ ساعت گذشته به ۱۳۰ تا ۱۴۰ هدف در غزه حمله کرده‌ایم.

گانتز افزود: حتی اگر این جنگ یک هفته، دو هفته یا سه هفته دیگر به طول انجامد، آرامش به جنوب (سرزمین‌های اشغالی) باز خواهد گشت.

وی با بیان این ادعا که دستاوردهای وزارت جنگ اسرائیل در هفته‌های اخیر چشمگیر بوده است، گفت: حماس و «سایر سازمان‌های تروریستی» به شدت ضربه خورده‌اند. ما روزانه اهداف بسیاری را مورد حمله قرار داده‌ایم و برای ادامه این کار مُصر هستیم تا آرامش کامل بر جنوب (سرزمین‌های اشغالی) حاکم شود.

آتش‌بس موقت در نوار غزه، بامداد روز دوشنبه رسما آغاز شد. گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه بر برقراری آتش‌بس به مدت ۷۲ ساعت با هدف برگزاری مذاکرات غیرمستقیم در قاهره موافقت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها