کد خبر: ۲۴۲۳۵۸
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،یوهان کرویف معتقد است آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا در جذب تونی کروس از بایرن مونیخ و جیمز رودریگز از موناکو فوق‌العاده عمل کرده‌اند اما در مورد خرید‌های تابستانی بارسلونا شک و تردید موج می‌زند.

کرویف در گفت‌وگو با سایت اولتیما اورای اسپانیا اظهار داشت: کروس یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود که در جام جهانی هم در ترکیب تیم ملی آلمان ارزش‌هایش را ثابت کرد. حفظ توپ و موقعیت‌شناسی‌ او واقعاً خوب است. جیمز هم جزو بازیکنانی است که کار با توپ را به خوبی می‌شناسند.

کرویف افزود: پیش از این بارسلونا معمولاً‌ نسبت به جذب بازیکنان پا به توپ و فنی اقدام می‌کرد اما اکنون این رئال مادرید است که این کار را انجام می‌دهد. بارسلونا ظاهراً خط مشی جدید را در پیش گرفته است و باید به این تیم فرصت داد تا خودش را ثابت کند.

سرمربی پیشین کاتالان‌ها تصریح کرد: بارسلونا سرمایه هنگفتی را خرج خرید بازیکن کرده است که این کار همیشه با انتقادات فراوانی همراه بوده است. باید دید که این سیاست بارسلونا چه پیامدهایی خواهد داشت.

کرویف در ادامه به مسئولیت سنگینی که برای هدایت بارسلونا روی شانه‌های لوئیس انریکه قرار گرفته است اشاره داشت و خاطر نشان کرد: مسئولیت موفق کردن تیم بر عهده اوست و به نظر من او برای رسیدن به این هدف باید بازیکنانش را کنترل کند. ممکن است که او برای مدیریت یکی دو بازیکن‌اش مشکل داشته باشد و آن وقت است که باید انتظار اتخاذ تصمیمات سختگیرانه را از او داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها