کد خبر: ۲۴۲۴۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، مانگالاي 24 ساله که از تعطيلات تابستاني به تمرينات بازگشته، در اين هفته در ازاي 32 ميليون پوند به منچستر سيتي پيوست تا گران ترين خريد آبي ها در تابستان جاري لقب بگيرد. او به جمع بازيکناني چون وينسنت کمپاني، سرخيو آگرو، پابلو زابالتا، مارتين دميکليس، باکاري سانيا، فرناندينيو، جو هارت و جيمز ميلنر پيوسته که به دليل تعطيلات بعد از جام جهاني ديرتر به تمرينات رسيده اند و حضورشان در اولين بازي فصل برابر نيوکاسل يونايتد قطعي نيست.

مانگالا مي گويد: «هر روز مي دوم و تمرين مي کنم. تعطيلات عالي اند، اما اگر طولاني شوند بازگشت [به آمادگي کامل] سخت مي شود. فرک مي کنم براي رسيدن به آمادگي کامل زمان نياز دارم و اين طبيعي است.»

او درباره دلايل پيوستنش به سيتي گفت: «اول اينه آنها تيمي بزرگ در انگلستان هستند و اين را بار ديگر با قهرماني در فصل گذشته ثابت کردند. دوم اينکه بيش از هر باشگاه ديگري به من علاقه نشان دادند. فرصت پيدا کردم با مربي و مدير فني ديدار کنم، چون اين مهم است که هنگام پيوستن به باشگاه جديد ضمانت هايي به شما داده شود. من آنچه را آنها گفتند پسنديدم و قراردادم را با سيتي امضا کردم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها