کد خبر: ۲۴۳۱۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: تا سال 2016 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم. فصل آینده هم 34 ساله می‌شوم و فکر نمی‌کنم بعد از آن بتوانم در بالاترین سطح به بازی خود ادامه دهم. با این شرایط شاید در PSG به دوران حرفه‌ای‌ام پایان دهم.

وی افزود: اصلاً چنین حسی ندارم که پاری‌سن‌ژرمن به من وابسته است و این تیم یعنی زلاتان. من بدون PSG و هم‌تیمی‌هایم چیزی نبوده و نیستم. در این تیم در کنار فوتبالیست‌های خیلی خوبی بازی می‌کنم، بازیکنانی که به من احترام می‌گذارند و در مقابل احترام هم می‌بینند. احترام معنی و مفهوم خیلی خاصی برای من دارد. اگر احترامی در بین نباشد نمی‌توان خیلی خوب کار کرد. هر روز سخت تلاش می‌کنیم تا به اهداف مشترک‌مان برسیم و تنها با سختکوشی است که می‌توان به این مهم رسید.

ستاره میلیونرهای پاریس تصریح کرد: من یکی از رهبران پاری‌سن‌ژرمن هستم. ما جمع خوبی در پارک‌دو پرنس داریم و جو خوبی بر رختکن پاری‌سن‌ژرمن حاکم است. ما هرگز مشکلی با یکدیگر نداشته‌ایم.

زلاتان تاکنون قهرمانی با آژاکس در اردویژه هلند، قهرمانی با تیم‌های یوونتوس، اینتر و میلان در سری A ایتالیا، قهرمانی با بارسلونا در لالیگای اسپانیا و قهرمانی با پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه فرانسه را تجربه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها