يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۳۲۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
-تیم فوتبال العربی قطر که اشکان دژاگه را در اختیار دارد در انتهای اردوی آمادگی آلمان در روز 14 آگوست به دوحه پایتخت قطر بازگشت تا فصل 2015-2014 را آغاز نماید.
 به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناالعربی اردوی آمادگی اش را از روز 31 جولای در نورنبرگ آغاز نمود و طی این اردو در بازی تدارکاتی مقابل "رگینسبورگ" آلمان با نتیجه 2-1 به برتری رسید، مقابل الشارجه امارات 0-1 شکست خورد، در برابر نورنبرگ 4-1 پیروز شد و در دیدار تدارکاتی آخر با تیم دوم خود مقابل تیم فوتبال "دبی" امارات عربی متحده با نتیجه 2-2 متوقف شد.
ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه، تیم فوتبال العربی از فرودگاه شهر فرانکفورت که از نورنبرگ حدود 2 ساعت فاصله دارد راهی دوحه شد. قرار است که این تیم در عصر روز شنبه مقابل تیم فوتبال "السیلیه" در استادیومباشگاه العربی آخرین مسابقه تدارکاتی خود را انجام دهد و سپس روزپنجشنبه آینده در نخستین بازی خود را در لیگ ستارگان قطر مقابل تیم فوتبال "الخور" در ورزشگاه حمد الکبیر، ورزشگاه خانگی العربی صف آرایی کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها