کد خبر: ۲۴۳۴۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
تیم فوتبال منچسترسیتی که فصل گذشته قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد فردا (یکشنبه) در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک میهمان نیوکاسل است.

به گزارش تسنیم، مانوئل پیگرینی در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احتمالاً سال  گذشته که به منچسترسیتی آمدم کسی فکرش را نمی‌کرد قهرمان لیگ برتر شویم، چون اولین فصل حضورم در انگلیس بود ولی ما این کار را کردیم.
وی افزود: امسال این مزیت را داریم که من از بازیکنانم شناخت بهتری دارم و آنها هم به خوبی مرا می‌شناسند. در کنار این فصل قبل هم قهرمان شدیم و اعتمادبه‌نفس بیشتری داریم. البته کار دشواری برای تکرار قهرمانی داریم ولی تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا بار دیگر جام را به خانه بازگردانیم.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی که فصل گذشته این تیم را به عنوان قهرمانی جام اتحادیه انگلیس هم رساند، تصریح کرد: به نظرم مهمترین تفاوت ما با دیگر تیم‌ها در فصل گذشته نوع کارمان بود. ما فصل گذشته را با سبک بازی متفاوتی شروع کردیم.

پیگرینی در پایان خاطرنشان کرد: این فصل هم می‌دانیم که باید چطور بازی کنیم. بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه شده‌اند که باید روش بازی را که ما به دنبالش هستیم، درک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها