کد خبر: ۲۴۳۶۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت شش صبح روز یکشنبه 26 مرداد ماه جاری در آژانس های مسافرتی، سایت اینترنتی و سامانه تلفن همراه هم قطار آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی از اول شهریور تا دهم مهر ماه سال جاری از ساعت شش صبح امروز آغاز شد و متقاضیان علاوه بر حضور در آژانس های مسافرتی برای تهیه بلیت های مورد نیاز خود، از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز از طریق سایت اینترنتی http://ticket.raja.ir نسبت به خرید بلیت های خود در مسیرهای داخلی اقدام کردند.
با توجه به اطلاعیه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، متقاضیان برای خرید بلیت های مسافربری در مسیرهای های بین المللی می توانند از ساعت 12 روز جاری به آژانس های مسافرتی مراجعه کنند.
سخنگوی شرکت حمل و نقل ریلی رجا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در طرح پیش فروش قطارهای مسافربری بلیت تمام قطارهای شرکت رجا در مسیرهای داخلی به متقاضیان عرضه می شود.
جعفر قلی نژاد افزود: در این طرح قرار است بلیت تمام قطارهای مسافربری رجا در محورهای خراسان، آذربایجان، شمال، جنوب، جنوب شرقی و جنوب غربی به متقاضیان سفر با قطار فروخته شود.
وی اظهارداشت: متقاضیان می تواند بلیت های شرکت رجا را از طریق آژانس های مسافرتی در سراسر کشور، سامانه تلفن همراه ˈهم قطارˈ و سایت اینترنتی یاد شده تهیه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها