کد خبر: ۲۴۳۸۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،دایی با خرید سوشا مکانی بلا خریده است. دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند تعبیر روشنی از حال و روز دو دروازه‌بان پرسپولیس است.

دروازه پرسپولیس در چند سال اخیر کم قربانی نگرفته که دلیل عمده‌اش رعایت نکردن فاصله میان نفر اول و دوم بوده است. میثاق معمارزاده و علیرضا حقیقی هیچگاه با هم رابطه حسنه‌ای نداشتند و هر دو مدعی پیراهن شماره یک بودند. بعدها شهاب گردان با همین مشکل در پرسپولیس مواجه شد یا رحمان احمدی هم در چنین فضایی به پرسپولیس آمد.

اما این بار انگار قرعه به نام سوشا مکانی افتاده که نیمکت‌نشینی را در پرسپولیس تجربه کند. سوشا مکانی که فصل گذشته در فولاد درخشید و از ارکان موفقیت این تیم بود و در تیم ملی به دنبال رسیدن به پیراهن شماره یک است، با انتخاب اشتباه علی دایی به پرسپولیس آمد و حالا باید نظاره‌‌گر بازی نیلسون باشد.

این قاعده در تمام دنیا رعایت می‌شود که بین دروازه‌بان شماره یک و دو، فاصله معقولی وجود دارد و هر جا که دو مدعی برای دروازه‌بانی وجود داشته باشد، چالش‌ها و حاشیه‌های زیادی به وجود می‌آید. با نمایشی که نیلسون از خود مقابل ذوب‌آهن نشان داد، جایگاه خود را به عنوان شماره یک تثبیت کرد و حالا سوشا مکانی باید منتظر لغزش نیلسون باشد.اینکه در تیم، یک دروازه‌بان حتی در خیال خود به این فکر کند که شرط بازی کردنش، گل خوردن تیم است، قطعا حاشیه‌هایی به دنبال خواهد داشت.

تازه این آغاز لیگ است و اگر نیلسون همینگونه ادامه دهد، آیا علی دایی پاسخی برای قانع کردن سوشا مکانی دارد یا رضایتنامه او را در نیم فصل صادر خواهد کرد تا این جدایی را هم به حساب خریدهای اشتباه دایی بنویسیم که پایش هزینه سنگینی پرداخت شد و نه تنها فایده‌ای نداشت که حاشیه‌های فراوانی هم برای پرسپولیس ساخت. دایی باید از حالا به این چالش فکر کند؛ همین حالا که آتش زیر خاکستر است.بحث ما با علی دایی ادامه دارد؛ هر چه از لیگ بگذرد، با علی دایی درباره پرسپولیس بیشتر و بیشتر حرف خواهیم زد تا بلکه این بحث‌ها به دایی و تیمش کمک کند به شرطی که گوشی برای شنیدن باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها