کد خبر: ۲۴۳۸۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،آرسنال شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ نخست لیگ برتر انگلیس برابر کریستال پالاس به میدان رفت و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، آرون رمزی گل پیروزی بخش توپچی‌های لندن را به ثمر رساند تا اولین سه امتیا‌ز فصل به حساب آرسنال واریز شود.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس از نتیجه‌ کسب شده ابراز رضایت کرد و گفت: از نگرش بازیکنانم در این دیدار خیلی راضی هستم. تا ثانیه آخر مسابقه به دنبال کسب برد بودیم و توانستیم در نهایت به هدف خود برسیم. در بازی برابر کریستال پالاس 90 دقیقه‌ جنگیدیم و شایسته پیروزی بودیم. بازیکنانم تلاش زیادی از خود نشان دادند و خوشحالم که در ثانیه‌های پایانی توانستند پیروز مسابقه باشند.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره وضعیت الکسیس سانچس ادامه داد: سانچس از لحاظ تاکتیکی باید با دیگر بازیکنان آرسنال بیشتر هماهنگ شود، اما آن چیزی که من را خوشحال کرد روحیه بالا و جنگندگی این بازیکن بود. او در این دیدار خیلی موثر بازی کرد و توانست با دیگر بازیکنان این تیم همکاری خوبی داشته باشد اما صادقانه باید بگویم که از عملکرد تمام بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفتم ابراز رضایت می‌کنم. آنها همه خوب و موثر ظاهر شدند.

توماس فرمائلن، مدافع مرکزی آرسنال که فصل گذشته کاپیتان این تیم بود با جدایی از جمع توپچی‌های لندن به بارسلونا پیوست. سرمربی فرانسوی آرسنال در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده یک بازیکن جدید در پست مدافع مرکزی به خدمت خواهد گرفت یا خیر، گفت: هدف اصلی ما در روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات تابستانی خرید یک مدافع میانی است. در بازی‌های پیش فصل این موضوع برای ما خیلی مهم بود. نباید فراموش کنیم که چه بازی‌های سخت و فشرده‌ای در انتظار ماست و حتما به یک مدافع نیاز داریم.

ونگر در پایان گفت: بازی با کریستال پالاس یکی از بازی‌های سخت خانگی ما بود. آنها از لحاظ فیزیکی و سازماندهی بازی شرایط خوبی داشتند و باعث شدند که بازی خیلی سختی را برابر آنها داشته باشیم. در ابتدا نیز دروازه ما از روی یک ضربه کرنر باز شد. پس از این گل تلاش کردیم سرعت بازی را بالا ببریم و حریف را در یک سوم دفاعی خودش محبوس کنیم. خو‌شبختا‌نه به هدف خود رسیدیم و سه امتیا‌ز مسابقه را به دست آوردیم. شما در همین هفته‌ نخست دیدید که خیلی از تیم‌های میزبان شکست خوردند. این نشان می‌دهد که بازی در هفته‌ نخست لیگ برتر تا چه اندازه سخت و دشوار است.

آرسنال که هفته‌ گذشته توانست با برتری سه بر صفر برابر منچسترسیتی فاتح جام خیریه شود باید در هفته‌ دوم لیگ برتر برابر اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها