کد خبر: ۲۴۴۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اینترنت پرسرعت امروزه به‌ عنوان یکی از نیازهای اساسی برای توسعه جوامع محسوب می‌شود، اما چندی است این ابزار توسعه، در استان قم دچار اختلالات شدیدی شده است.

پایین بودن سرعت اینترنت و یا قطعی گاه و بیگاه آن، مشکلات بسیاری را به وجود آورده که در این راستا می‌توان به مشکل در سیستم بانکی و صف‌های طولانی مردم، ناتوانی در اطلاع‌رسانی اخبار به‌موقع توسط خبرگزاری‌ها، اختلال در دستگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی و... اشاره کرد.

اینترنت استان قم که به‌ تازگی با سرعت 5 مگابایت به مشتریان ارائه می‌شود با اختلالاتی که در آن به وجود آمده حتی خدمات سرعت یک مگابایت نیز نمی‌تواند به مشتریان ارائه دهد و زمان‌های قطع بودن آن بیش از ساعاتی است که کاربران می‌توانند به شبکه متصل باشند.

جالب اینکه هیچ‌ یک از مسئولان هم پاسخگوی این وضعیت نابسامان که موجب فلج شدن عملکرد ادارات در استان نیز شده، نیستند تا جایی که پشتیبانی مخابرات استان قم نیز دلیل این وضعیت را اختلالی موقتی ارزیابی می‌کند و به‌ جای وعده زمان دقیق رفع مشکل، سعه‌صدر مشتریان را خواستار است.

اختلال در اینترنت استان قم اکنون حدود یک ماه است که ادامه‌دار شده و تاکنون هیچ مسئولی پاسخی برای این معضل اساسی به مشتریان ارائه نکرده است.

حال جای سؤال است زمانی که اختلالات اینترنت در استان قم تا این اندازه شده، چگونه می‌توان هدفی مانند رسیدن به شهر الکترونیک را برای آینده قم متصور بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها