کد خبر: ۲۴۶۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۰
گفتگو با قاسم روان بخش در غرفه ۵۹۸ // نمایشگاه مطبوعات؛
آقایانی که ادعای می کنند مهد دموکراسی اند و طرفدار مردم هستند نظر مردم خوشان را در مورد نظام حاکم به رفراندوم بگذارند و نظام لیبرال دموکراسی را به رأی آری یا خیر بگذارند./ مسائلی که در خصوص حجت الاسلام آقا تهرانی بیان می گردد جنبه ای جز تخریب ندارد که افرادی که این گونه مباحث را مطرح می کنند چیزی را به دست نخواهند آورد و از تخریب بی نتیجه 8 ساله علامه مصباح در دوران اصلاحات عبرت بگیرند.
حجت الاسلام روان بخش با حضور در غرفه پایگاه 598 ایراد سخنانی در خصوص تحولات اخیر در غرب و همچنین برخی از مسائل داخلی پرداخت که مشروح آن در ادامه می آید.

پیشنهاد برگزاری رفراندوم در آمریکا و دیگر نظام های سرمایه داری

آنچه که در غرب اتفاق افتاده است این است که رسانه های امپریالیستی غربی که عمدتاً زیر نظر صهیوتیزم حرکت می کنند نگذاشته اند که مردم غرب بفهمند که در جهان چه اتفاقی می افتد و از طریق بمباران تبلبغاتی، تجاری و جنسی مردمشان را مشغول نموده اند و در عرصه های سیاسی هم که حزبی عمل می کنند هر از گاهی مردم را از این حزب به آن حزب هدایت می کنند و اولین بار است که پدیده ای شکل گرفته است که مردم غرب علیه نظام سرمایه داری اعتراض نموده اند حالا می خواهد حزب دموکرات باشد یا حزب جمهوری خواه و اکنون مردم دیگر نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی نمی خواهد و مردم معترض شعار خوبی را انتخاب نموده اند و تابلوی 99٪ جمعیت خود را بالا برده اند.

نقش رسانه های برون مرزی انقلاب اسلامی و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در چند سال کذشته در این امر موثر بوده است و پیام حق و حقیقت به گوش مردم غرب رسیده است و آنها از نظام سرمایه داری غرب به سطوح آمده اند .

پلیس سعی می کند که مردم را متفرق کند محدودیت هایی را برای مردم قائل شده است و حرف ما این است که این آقایانی که ادعای می کنند مهد دموکراسی اند و طرفدار مردم هستند نظر مردم خوشان را در مورد نظام حاکم به رفراندوم بگذارند و نظام لیبرال دموکراسی را به رأی آری یا خیر بگذارند.

نوچه های غرب در جمهوری اسلامی می گفتند که رفراندوم برگزار کنید در حالی که در سال 88 بیش از 86٪ از مردم ایران به پای صندوق های رای آمدند و در روزهای قدس، 9 دی و 22 بهمن نشان دادند که پای نظام خود خون می دهند ولی غرب جمعیتی در حمایت از نظامشان ندارد.

آنها که مشروعیتشان به رای مردم است و مردم تابلوی 99٪ بلند کرده اند اگر ادعا دارند که این امر صحت ندارد رفراندمی را زیر نظر ناظران بین المللی و نمایندگان ایران برگزار کنند چون ما به دولت آمریکا اعتماد نداریم.

تخریب کنندگان آقا تهرانی از تخریب بی نتیجه 8 ساله علامه مصباح در دوران اصلاحات عبرت بگیرند

اتفاقی که با تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی رخ داد او حمایت های مردمی که اتفاق افتاد مخالفین شروع به حمله کردند و علتش این بود که این جبهه عقبه ی اجتماعی دارد و کسی به درخت بدون میوه سنگ نمی زند و اگر واقعا جبهه پایداری پایگاه مردمی نداشت در عرض 2 الی 3 ماهی که شکل گرفته است بیش از 2 میلیون مطلب در اینترنت نوشته نمی شد که بیش از 80 درصد آن در تخریب این جبهه باشد. حرکت هایی علیه خود جبهه و همچنین تخریب افراد جبهه شروع شده است مانند تخریب آقای محصولی و ...

در خصوص مطلب درج شده درباره دبیر کل این جبهه باید بگویم که حجت الاسلام آقا تهرانی از دانش پژوهان موسسه امام خمینی است که با توجه به مراوداتی که موسسه امام خمینی با دانشگاه ترنتوی کانادا داشته است در حدود 30 نفر از دانش پژوهان امام خمینی به خارج از کشور اعزام شدند که آقای تهرانی و بی ریا نیز در بین این دانش پژوهان بودند و دکتری خود را از آنجا کرفته اند.

حکمت این قضیه هم این است که نظر آیت الله مصباح این است که اگر بتوانیم بدون واسطه و به روز شبهات و سخنان غرب را جمه آوری و منتقل کنیم در بررسی روند غرب بسیار موثر خواهد بود و تحریفی در انتقال و ترجمه مباحث مطرح شده در غرب به وجود نمی آید.

مسائلی که در خصوص حجت الاسلام آقا تهرانی بیان می گردد جنبه ای جز تخریب ندارد که افرادی که این گونه مباحث را مطرح می کنند چیزی را به دست نخواهند آورد و از تخریب بی نتیجه 8 ساله علامه مصباح در دوران اصلاحات عبرت بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
ما بعد از رهبری گوشمان به راهنمائی های آقای مصباح است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها