أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به انتهای فرصت نقل و انتقالات نگاهی می‌اندازیم به چند بازیکن بزرگ که احتمال انتقال آن‌ها به تیم‌های دیگر زیاد به نظر می‌رسد.

ادینسون کاوانی
پس از آن که ادینسون کاوانی در فصل اول حضورش در پاری سن ژرمن عموماً در خارج از پست تخصصی خود به بازی گرفته شد، شایعات پیرامون رفتن او هیچ گاه خاتمه پیدا نکردند. این بازیکن اروگوئه‌ای اعلام کرده از ماندن در تیمش خوشحال است و باشگاه هم به دلیل بالا رفتن سن زلاتان ابراهیموویچ قصد فروش او را ندارد، اما مصدومیت اولیویه ژیرو موجب بروز گمانه‌زنی‌ها در مورد پیشنهاد ۶۲ میلیون یورویی آرسنال برای جذب این بازیکن شده است.


آدریان رابیو
سیل امضای قرارداد با نام‌های بزرگ در سال‌های اخیر سبب شده آدریان رابیو بازیکن جوان پاری سن ژرمن شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشد و از این رو این هافبک بااستعداد می‌تواند در این تابستان در جستجوی بازی در ترکیب اصلی، پایتخت فرانسه را ترک کند.
این بازیکن ۱۹ ساله که یک پاسور توانا با تسلط کامل روی توپ است، می‌تواند در هر دو نیمه‌ی زمین بازی کند و گفته می‌شود آرسنال، یوونتوس، آث‌میلان و رم او را زیر نظر گرفته‌اند. مشخص نیست که باشگاهش به‌راحتی با جابه‌جایی او موافقت می‌کند یا نه، اما به نظر می‌رسد که دوران درخشانی پیش روی این بازیکن خواهد بود.


پتر چک
به گفته‌ی ژوزه مورینیو او که در این تابستان توسط تیبو کورتوآ از ترکیب اصلی چلسی بیرون رانده شده است از بودن در استمفورد بریج خوشحال نیست، اما برای دروازه‌بانی با کیفیت او مشتری‌های فراوانی وجود خواهد داشت. او ده سال در خدمت چلسی بوده و عنوان‌های بسیاری را با این تیم غرب لندنی فتح کرده است. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به لیگ قهرمانان اشاره کرد که خود او قهرمان مهارکننده پنالتی‌ها در دیدار فینال بوده است.
او در سن ۳۲ سالگی هنوز چند سال خوب را در پیش رو خواهد داشت و اعلام کرده که دوست ندارد به عنوان انتخاب دوم در تیم باقی بماند. پاری سن ژرمن و رئال مادرید به او ابراز علاقه کرده‌اند و با توجه به نزول جایگاه او به عنوان دروازه‌بان دوم، می‌توانند با قیمتی در حدود ۱۲ میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.


فرناندو تورس

آمدن دیدیه دروگبا و دیگو کاستا به استمفورد بریج در این تابستان او را به مهاجم سوم چلسی تبدیل کرده است، چیزی که مهاجم ملی‌پوش اسپانیا بی‌شک با آن کنار نخواهد آمد. او که حالا ۳۰ ساله است بهترین سال‌های خود را پشت سر گذاشته و ارزش سهامش به‌شدت تنزل کرده است، اما می‌تواند برای تیمی که در پی تقویت خط حمله‌ی خود است پوشش خوبی باشد و میلان، لیورپول و والنسیا به توانایی‌های او ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند.
اما با وجود قیمت و تجربه‌ی بالای او در سطوح باشگاهی و ملی، باشگاه‌های زیادی نیستند که حاضر به پرداخت دستمزد درخواستی او باشند. آدریانو گالیانی مدیرعامل میلان علاقه‌ی این باشگاه ایتالیایی به او را تایید کرده است.


الکس سانگ

تصمیم دو سال پیش بارسلونا به عقد قرارداد با الکس سانگ روز به روز گیج‌کننده‌تر به نظر می‌رسد. اما کاتالان‌ها با توجه به خریدهای جدیدی که در دفاع میانی داشته‌اند و غنای استعدادی که در خط میانی از آن برخوردارند، قصد دارند تا او را در این تابستان به فروش برسانند. این بازیکن کامرونی تجربه‌ی زیادی از بازی در لیگ برتر انگلیس دارد و به بازی فیزیکی بسیار مسلط است، اما عدم درخشش در بارسلونا می‌تواند به ضرر او تمام شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها