کد خبر: ۲۴۷۴۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محل استانداری قم برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار شهید استان قم به ویژه شهدای پدافند هوایی اظهار کرد: تبیین ارزش‌های والای دفاع مقدس و آموزه‌های بسیار زیبا و درخشان این قطعه طلایی از تاریخ انقلاب اسلامی مسئولیتی همگانی است.

وی با اشاره به نقش مردم در هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان با تمام وجود تلاش کردند اراده خود را بر ما تحمیل کنند اما مردم با ایستادگی و مقاومت جانانه خود اجازه ندادند اراده دشمنان تحمیل شده و عزت و شرف و آزادگی میهن اسلامی به چالش کشیده شود.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه دشمنان در جنگ از آنچه که بدنبال آن بودند نتیجه عکس گرفتند تصریح کرد: ما در جنگ شاهد بودیم که مردم با هدایت پیامبرگونه حضرت امام(ره) با قامتی استوار و پرصلابت در مقابل شرق و غرب ایستادند.

وی افزود: حضرت امام(ره) تهدیدهای دوران جنگ را به فرصت تبدیل کرده و پیام انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کرد.

مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس به عنوان تابلویی بسیار زرین و درخشان و نقشه راهی گویا در معرض دید همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان قرار گرفت که با درس آموزی از آن، راه و مسیر خود را پیدا کنند و با مقاومت و ایستادگی نشات گرفته از دفاع بزرگ ملت ایران اسلامی، ادامه مسیر دهند.

وی نقش همسنگران شهدا و کسانی که از قافله شهادت جا ماندند، را مهم توصیف کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم در هر جایی که خدمت می‌کنیم، آن روزهای بسیار حساس، نورانی، پرمخاطره و فراموش نشدنی را که بر رزمندگان اسلام گذشت تبیین کنیم.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با بیان این جمله گهربار مقام معظم رهبری که فرمودند دفاع مقدس گنجینه‌ای با ارزش است گفت: این هنر ماست که از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و گنجینه پربرکت دوران دفاع مقدس را استخراج کنیم.

وی به تمهیدات صورت گرفته در سپاه استان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و از برگزاری رژه 31 شهریور، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری رزمایش عملیات عاشورای 2 مربوط به منطقه عمومی مهران و اجرای بیش از 100 برنامه دیگر در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها