کد خبر: ۲۴۷۷۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار برابر ملوان بندرانزلی در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: ما در بازی فردا برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم با برداشتن گام‌های بلند، به دنبال کسب هر ۳ امتیاز این دیدار باشیم. 

وی ادامه داد: به خاطر مشکلاتی که تیم ملی امید و جوانان برای ما به وجود آوردند ۳ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را مقابل ملوان بگیریم. ضمن اینکه هنوز مشخص نیست بتوانیم از شهاب گردان، رحمان احمدی و جواهیر سوکای به دلیل مصدومیتی که دارند استفاده کنیم. 

کرانچار گفت: حضور همزمان ۵ بازیکن جوان در ترکیب سپاهان، کیفیت بازی ما برابر ذوب‌آهن را کم کرد اما خوشحالم که هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده که محرومیت او یک جلسه کم شد را در این بازی در اختیار داریم و می‌توانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. 

وی در پاسخ به سوالی در مورد میزان مصدومیت گردان و رحمان احمدی بیان داشت: هنوز جلسه آخر تمرینات خود را برگزار نکره‌ایم و امشب در مورد بازی کردن آنها تصمیم می‌گیریم. به هرحال در صورت تداوم مصدومیت این دو بازیکن از مهدی امینی درون دروازه استفاده خواهیم کرد. ضمن اینکه، اگر حاج‌صفی به تمرین عصر امروز بیاید، با او صحبت خواهم کرد تا ببینم شرایطش در ۱۷ روز گذشته چطور بوده و آیا می‌تواند فردا به میدان برود یا خیر. 

سرمربی سپاهان اضافه کرد: در بازی فردا از خلعتبری و لوسیانو پریرا در خط حمله استفاده می‌کنیم و در صورت غیبت سوکای، بازیکن دیگری را به جای او به زمین خواهیم فرستاد. 

کرانچار در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت محرم نویدکیا گفت: او از بازی با صبای قم به طور کامل برای سپاهان بازی می‌کند. نمی‌توانیم از او و رسول نویدکیا به صورت همزمان استفاده کنیم و در صورت نیاز، از آنها بر اساس نیاز تیم استفاده خواهیم کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها