کد خبر: ۲۴۹۲۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،در شرایطی که سپاهان به دلیل نتایج هفته‌های اخیر خود مورد انتقاد هواداران تیم اصفهانی واقع شده، زلاتکو کرانچار در تمرین عصر امروز دقایقی حضور داشت و سپس تمرین را ترک کرد تا شایعه خداحافظی وی به گوش برسد.برخی مسئولان حاضر در تمرین سپاهان این موضوع را به دلیل حضور در جلسه با مسئولان باشگاه عنوان کرده‌اند.

هنوز مسئولان سپاهان در این باره اظهار نظر نکرده اند ولی گفته می شود کرانچار اختلاف هایی با رسول خوروش و بعضی از مسئولان سپاهان دارد.کرانچار امروز به شاگردانش گفته که از او حمایت نمی شود و برخی در باشگاه هستند که در کار او دخالت می کنند.از طرفی گفته می شود ردپای محرم نویدکیا هم در جدایی کرانچار دیده می شود و این بازیکن در ماه های اخیر رابطه خوبی را کرانچار نداشته است.

امروز بعد از ظهر تمرین سپاهان در حالی آغاز شد که کرانچار همه را شوکه کرد. او از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد و به خاطر مشکلاتی که پیش آمد ترجیح داد از این تیم برود. بازیکنان با تجربه این تیم بعد از صحبت های کرانچار خیلی ناراحت شدند و حتی خلعتبری 10 دقیقه او را در آغوش گرفته بود و بازیکنان دیگر مانند هادی عقیلی ، گردان، حمودی،حاج صفی ،خلیل زاده و… دور کرانچار حلقه زده بودند و ناراحت بودند. بازیکنان سپاهان خیلی ناراحت شدند و امیدوار هستند مسئولان باشگاه کرانچار را برای ماندن راضی کنند.

گفتنی است که از حسین فرکی،افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه های سپاهان نام برده می شود.حالا باید دید کرانچار در سپاهان می ماند یا اینکه تیم اصفهانی را ترک می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها