کد خبر: ۲۵۰۲۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
نماينده تام الاختيار علي دايي گفت: «بحث مالي در رديف اولويت‌هاي جلسه ما با مدیران پرسپولیس در رده پنجم يا ششم بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، بهمن دهقان در خصوص نشست روز پنج‌شنبه گذشته خود با اعضای هیأت‌مدیره و مدیران باشگاه پرسپولیس به خبر‌ورزشی گفت: «جلسه ما خیلی طولانی شد و موارد متعددی مورد بررسی قرار گرفت. اصلي‌ترين موضوع عدم رعايت اخلاق در بحث بركناري كادرفني بود كه در مورد آن بحث شد و رئيس هيأت مديره باشگاه هم گفت؛ قرار نبوده اين‌گونه شود و قطعاً از علي دايي دلجويي مي‌كنيم.»

 

وی افزود: «متأسفانه در اين ماجرا اصلاً حرفه‌اي عمل نشده است. عواملي كه باعث شده بود تيم نتواند روال عادي طي كند را هم مطرح كرديم. مشكلاتي كه كار را به اينجا رساند و خيلي از اين مشكلات مشهود و برخي هم ديده نشده و مردم و هواداران از آنها بي‌خبرند، طرح شد.»

 

مديرعامل سابق شاهين بوشهر يادآور شد: «برخلاف تصورات، اولويت ما اصلاً در اين نشست مسائل مالي نبود. اگر قرار بود صرفاً مسائل مالي بررسي شود قطعاً جلسه طولاني نمي‌شد. به هر‌حال يا توافق حاصل مي‌شد يا نه اما همان‌گونه كه گفتم خيلي مسائل به ميان آمد و موارد متعددي مورد بحث و بررسي قرار گرفت. شايد بتوان گفت بحث مالي در رديف اولويت‌هاي ما در رده پنجم يا ششم بود.»

 

دهقان در خصوص اينكه سياسي اعلام كرده در كليات با نماينده دايي به توافق رسيده‌ايم، گفت: «كليات همه موارد را رصد كرديم و ان‌شاءا... مشكلي وجود ندارد. مهم موفقيت پرسپوليس است و علي دايي و كادرش هم غير از اين فكر نمي‌كنند. موفقيت پرسپوليس باعث خوشحالي هواداران مي‌شود و مهم نيست اين موفقيت با چه كسي به‌دست مي‌‌آيد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها