کد خبر: ۲۵۰۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
حجت‌الاسلام احمد سالک، پیرامون مقاله منتشر شده روزهای اخیر در روزنامه اعتماد، پیرامون عفاف و حجاب با این مضمون که «حجاب صرفا مسئله‌ای عقیدتی است و رعایت نکردن آن، امنیت اجتماعی را به هم نمی‌زند» اظهار کرد: این یک تیتر انحرافی است که جریان اصلاح‌طلب کشور در بحث حجاب و عفاف در مطبوعات به راه انداخته است.

به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون مقاله منتشر شده روزهای اخیر در روزنامه اعتماد، پیرامون عفاف و حجاب با این مضمون که «حجاب صرفا مسئله‌ای عقیدتی است و رعایت نکردن آن، امنیت اجتماعی را به هم نمی‌زند» اظهار کرد:  این یک تیتر انحرافی است که جریان اصلاح‌طلب کشور در بحث حجاب و عفاف در مطبوعات به راه انداخته است.

*عدم امنیت اجتماعی در سایه بی‌حجابی حتمی و غیر قابل انکار است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: حجاب یک مسئله عقیدتی است، جمله‌ای صحیح است اما این موضوع از مسلمات اسلام ناب است و یک فریضه واجب بوده و بی‌حجابی و بدحجابی یک امر حرام در اسلام محسوب می‌شود.

وی در توضیح بخشی دیگری از متن ذکر شده توسط روزنامه اصلاح طلب مبنی بر اینکه «رعایت نکردن حجاب امنیت اجتماعی را به هم نمی‌زند» گفت: رعایت نکردن یعنی اینکه بانوان روسری خود را بردارند، لباس بدن‌نما بپوشند و خود را هم به جامعه عرضه کنند، این موضوع آیا امنیت اجتماعی را به هم نمی‌زند، آیا واقعیت این گونه است، هر انسان عاقل و هوشیاری بر منفی بودن آن اذعان دارد.

سالک عنوان کرد: صریح باید بیان کنم روزنامه‌های اصلاح‌طلبی که چنین مطالبی را چاپ می‌کنند یا چشمان خود را بسته‌اند و یا حاضر به دریافت و فهم واقعیت‌ها نیستند.

*بدحجابی ارث رضاخان ، انگلیس و سوغات شبکه‌های ماهواره‌ای است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: من درج کنندگان چنین مطالبی، حتی همفکران و همقطاران چنین تفکراتی را به حضور در زندان‌های کشور دعوت می‌کنم تا با چشمانی باز ببینند که چه مشکلات و معضلاتی به واسطه خودآرایی و بدحجابی گریبان‌گیر جوانان ما شده است.

وی بیان کرد: بدون شک بدحجابی و بی‌حجابی ارث رضاخان قلدر و به دستور انگلیس بوده است.

سالک با اشاره به اینکه حجاب اصل مسلم و واجب اسلامی است و باید این موضوع در جامعه اسلامی اداره شود، گفت: دولت تحت حاکمیت اسلامی، یعنی دولت یازدهم باید با قدرت و جدیت در مقابل بی‌بندوباری، بدحجابی و بی‌حجابی که سوغات سایت‌های مبتذل دشمن همچون فارسی وان، من و تو و بی.بی.سی است، بایستد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: حرف درستی است که باید با دلیل و منطق صحبت کرد اما جناب رئیس‌جمهور شما می‌توانید با دلیل و منطق به بیش از 3 هزار سایت و شبکه‌ای که عریان بودن را یک تمدن جدید می‌دانند، تفهیم کنید؟ آنها به دنبال منطق نیستند، آنها به دنبال تأثیرگذاری هستند.

وی در پایان اظهار کرد: خواهش ما به عنوان نماینده مردم این است که دولتمردان در رأس قدرت اجرایی اجازه ندهند که جامعه با ترویج فساد ناامن شود.

لازم به ذکر است خطای راهبردی یادداشت نویس روزنامه اعتماد عدم فهم دقیق نظامات اجتماعی اسلام است.

نگارنده یادداشت حجاب و نماز را دو فریضه همسان می‌پندارد در حالی که عدم اقامه نماز هیچ یک از حقوق اجتماعی را نقض نمی‌کند اما بدحجابی در جامعه اسلامی در واقع ظلم به سایرین است.

در این مساله تنها شخص گناه‌کار دچار آسیب نمی‌شود بلکه افراد متعدد دیگری نیز ممکن است به دلیل رفتار غلط شخص گناه‌کار دچار آسیب‌های اجتماعی شوند و لذا بدحجابی مصداق عینی برهم زدن نظم اجتماعی است و لازم است در مواردی که اقدامات فرهنگی جواب نمی‌دهد از ابزار برخورد فیزیکی استفاده کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها