کد خبر: ۲۵۰۴۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
اين بازيکن برزيلي مي‌گويد واقعا خوشحال است که شانس بازي در کنار اين مهاجم تيزهوش را در پاري سن ژرمن به دست آورده است و از همراهي با او داخل و خارج ميدان لذت مي‌برد.
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مورا مهاجم پاری سن ژرمن می‌گوید: هم‌تیمی‌اش زلاتان ابراهیموویچ «دیوانه» است. این مهاجم سوئدی با اظهارنظرهای خاصش شناخته می‌شود و همچنین درگیری‌ها و خشونتش نیز همواره محل مناقشه بوده است. مشکل او با پپ گواردیولا در بارسلونا که منجر به عزیمتش به میلان شد بسیار معروف است و همچنین در میلان هم درگیری فیزیکی با اوگوچی اونیه‌وو در تمرینات در سابقه‌ی او به چشم می‌خورد. او بارها نیز به خاطر اتفاقات رخ‌داده در داخل میدان با محرومیت مواجه شده است.

لوکاس مهاجم 22ساله‌ی برزیلی PSG پیشتر عنوان کرده بود که زلاتان «از خود راضی» است و «زیاد توهین می‌کند»، اما حالا می‌گوید که عاشق کار کردن با این مهاجم دمدمی‌مزاج است. «زلاتان دیوانه است. اما در زندگی روزمره یک‌جورهایی آدم آرام و ساکتی است. من از این که این شانس را یافته‌ام که او را در بین دوستان خودم داشته باشم واقعاً قدردان ام. کار با او کمک زیادی به فوتبال من می‌کند، این خوش‌شانسی من است که می‌توانم در کنار او پیشرفت کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها