کد خبر: ۲۵۰۵۳۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
در درگیری های اخیر میان عشایر شهر انبار و نیروهای داعش، این عشایر به تعدادی از تلفن های همراه تروریست ها دست یافتند که گوشه ای از اسرار این گروه را افشا می کند.

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، العربیه نوشت: گردان "الحمزه" متعلق به نیروهای عشایر در شهر "انبار" عراق، به تعدادی از گوشی های تلفن همراه تروریست های داعش دست یافته اند.

 

العربیه نوشت: این عشایر که به همراه نیروهای ارتش و پلیس در شهر "حدیثه" واقع در غرب "رمادی" با نیروهای داعش در جنگ بوده اند، پس از عقب نشینی این گروهک به تعدادی از گوشی های  همراه به جا مانده از تروریست ها دست یافتند. عکس ها و ویدئو های موجود در این گوشی ها شامل عکس های تروریست ها در منازل شخصیشان قبل از آمدن به عراق و نیز عکس های آنها بعد از اشغال شهر انبار می باشد.

 

در میان کلیپ های موجود در این گوشی ها هم آموزش های نظامی نیروهای داعش، منازلی که داعش برای هدف گیری هواپیماهای جنگی اشغال کرده است و تصاویر کشته های این گروهک دیده می شود.

 

العربیه همچنین مدعی شد که در کلیپ های ویدئویی صدای افرادی شنیده شده است که با زبان روسی صحبت می کرده اند. به گفته این شبکه خبری تعدادی تصاویر خصوصی از یکی از نیروهای به اسارت گرفته شده داعشی هم وجود دارد که دارای گذرنامه روسی است و به عربی فصیح صحبت می کند.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها