کد خبر: ۲۵۰۷۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،امروز "ساندی اکسپرس” ادعا کرد که کریس رونالدو تصمیم خود برای ترک رئال را گرفته و این تصمیم، غیر قابل تغییر است.
نارضایتی او از تصمیمات ورزشی مدیران رئال پس از فروش دی ماریا و آلونسو از یک طرف و شروع ناامید کننده رئال مادرید در این فصل از لالیگ از سویی دیگر، سبب شده که او تصمیم قطعی خود برای ترک رئال در تابستان سال 2015 را بگیرد.
ازمنچستر یونایتد و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی او یاد می شود.البته خود رونالدو ترجیح می دهد تا راهی یونایتد شود اما ممکن است بخاطر پول بیشتر منچستر سیتی بتواند او را به اتحاد بکشاند.
رونالدو که سال آینده، 30 ساله خواهد شد؛ می تواند با 75 میلیون یورو راهی تیمی دیگر شود و باشگاه رئال هم به دلیل بالارفتن سن این بازیکن و همچنین کم شدن انگیزه های او برای بازی در رئال، ممکن است آسان تر از آن چیزی که تصورش می شود؛ به این جدایی رضایت دهد.
یونایتد منتظر عملکرد فالکائو ستاره جدیدش در این فصل نشسته. ستاره ای که بصورت قرضی از موناکو راهی الدترافورد شده. شاید با درخشش فالکائو، مسئولان منچستر یونایتد، قید خرید رونالدو را بزنند و این بازیکن در چرخشی عجیب راهی منچستر سیتی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها