کد خبر: ۲۵۰۹۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
طبیعی است که همه پول خرید آیپد و یا گلکسی نوت را ندارند. با این حال بر خلاف تصور مدل‌های ارزانی هم در بازار موجود است که از کارایی و کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از بازار خبر؛ بررسی‌ها حاکی از آن است که متعاقب افزایش قیمت موبایل و رایانه‌های شخصی و از مد افتاد کامپیوترهای خانگی، خرید تبلت بیش از هر زمان دیگری رونق پیدا کرده است.

خصوصا حالا که زمانی به آغاز سال تحصیلی باقی نمانده و تجربه‌ی هر ساله بیانگر این است که بازار فروش تبلت بیش از هر زمان دیگری داغ می‌شود.

 تبلت‌ها به خاطر نوع طراحی‌شان در مقایسه با رایانه‌های معمولی، سبک‌ترند و حمل‌ونقل‌شان نیز به نسبت راحت‌تر است.

همچنین به‌دلیل کاربرد دوگانه‌ای که دارند هم مورد استقبال افرادی که قصد کار با یک کامپیوتر در هر زمان و مکان دارند و هم افرادی که به جنبه سرگرمی به آن توجه می‌کنند قرار گرفته است.

به گفته‌ برخی از فروشندگان در بازار خرید و فروش کامپیوتر،  مشتریان با توجه به شکل ظاهر، اندازه صفحه نمایش، ویژگی‌های سخت‌افزاری، نوع برند و قیمت این تبلت‌ها را انتخاب می‌کنند.

 بر همین اساس اغلب خریداران بین 1 تا 3میلیون تومان برای یک تبلت مناسب هزینه می‌کنند. در این میان هستند کسانی که تنها به برند توجه داشته و حاضرند برای مدلهایی چون اپل تا 10 میلیون هم هزینه کنند.

عقیده برخی دیگر (خصوصا والدین) بر این است که هر سال مدلهای جدیدی به بازار عرضه خواهد شد و به همین خاطر، دلیلی برای خرج اضافی وجود ندارد؛ یقینا استدلال این افرارد حول این مثل قدیمی است که می گوید" کمتر بخر ولی همیشه بخر"!

خبرنگار بازارخبر در ادامه‌ی بررسی‌های خود از بازار این محصول کار را برای افراد وصف شده در بالا آسان کرده و جدول قیمتی از ارزانترین تبلت های موجود در بازار با حداکثر قیمت 1 میلیون تومان تهیه کرده که بدین شرح است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها