کد خبر: ۲۵۴۳۷۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
صمد مرفاوي، سرمربي صباي قم معتقد است تيمش از نظر بدني کاملا آماده است و اين مساله کار او را براي بازي دادن به همه بازيکنانش را سخت کرده ‌است.
به گزارش 598،به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از قم، سرمربي صباي قم در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سايپاي البرز اين ديدار را يکي از تاکتيکي‌ترين ديدارهاي اين هفته ليگ برتر مي‌داند. مرفاوي ابتداي حرف‌هايش را با گراميداشت هفته دفاع مقدس آغاز کرد.

تاکتيکي ترين بازي هفته است

بازي سخت و تاکتيکي را در پيش خواهيم داشت و واقعا بازي سختي براي هر دو تيم خواهد بود. با توجه به اينکه سايپا در بازي‌هاي گذشته روند خوبي از نظر نتيجه و تاکتيکي داشته و فوتبال خوبي ارائه کرده است. ان‌شاءاله اين بازي را هوشمندانه به ميدان برويم و در نهايت هم به نفع خودمان با پايان برسانيم. سايپا تيم خوبي است و ما هم با برنامه‌ريزي و تمريناتي که داشتيم اميدوارم بازي خوبي ارائه دهيم. محرومي براي اين بازي نداريم اما حسن زاده از تيم ما مصدوم هستند و وضعيتش فعلا براي بازي فردا مشخص نيست.

از نظر بدني کاملا آماده هستيم

آمادگي خوبي داريم، اصلا مگر مي‌شود تيمي بعد از گذشت 10 هفته از ليگ برتر هنوز از آمادگي برخوردار نباشد؟ ما نفرات آماده‌اي در ترکيب تيم‌‌مان داريم که در هر بازي با توجه به شرايط فني و تاکتيکي خودمان و حريف ارنج را انتخاب مي‌کنيم. سايپا تيم تاکتيک پذيري است و در بازي فردا هر تيمي دونده‌تر باشد مي‌تواند نتيجه را به نفع خود پايان دهد.

بازيکن ما از نظر کارت خدمتي مشکل ندارد

بازيکن خاطي از نظر کارت پايان خدمت در تيم ما وجود ندارد و نامه و احضاريه‌اي به باشگاه نرسيده و اصلا چنين چيزي وجود ندارد.

حق مان بيشتر از اين بود

از نظر روحي و تاکتيکي پيشرفت خوبي داشتيم و با توجه به شرايط جدول سعي مي‌کنيم با ارائه يک بازي خوب به سه امتياز بازي هم دست پيدا کنيم. در هفته گذشته سپاهاني را متوقف کرديم که از نظر فردي بهترين بازيکنان ايران را در اختيار دارد. اگر به تراکتور باختيم، شما بايد شرايط دو تيم را در نظر بگيريد، آنها مدعي قهرماني هستند و در صدر قرار دارند و هواداران هم حمايت خوبي از آنها مي‌کنند. در بازي با راه‌آهن هم اگر داور آن اشتباه را نمي‌کرد مي‌توانستيم بازي را به نفع خودمان پايان دهيم. به هرحال اتفاقاتي رخ مي‌دهد که نمي‌توان پيش‌بيني کرد.

از بازيکنانم راضي هستم

تمام تلاش‌ ما اين است که نتيجه بازي را حفظ کنيم و تيم ما در هفته دهم کاملا از نظر بدني آماده است. مشکل ما فقط اينجاست که نفرات جايگزين نمي‌توانند خواسته هاي ما را به درستي در زمين پياده کنند و به دنبال اين هستيم که راه حل براي آن پيدا کنيم. فرقي نمي‌کند چه بازيکني در ترکيب قرار بگيرد. هر کس آماده باشد جاي خود را در ترکيب تثبيت مي‌کند. داوود بهادري اگر در ترکيب قرار گرفته مزد زحماتش در تمرين را گرفته است. او بازيکن آينده داري است و از او کاملا راضي هستم. نمي‌خواهم فشار روحي زيادي به او وارد شود و به همين دليل کم کم او را وارد ترکيب کرده‌ام. مارکو هم شرايط خوبي دارد و اگر همين طور باشد احتمالا فردا هم در ترکيب ثابت حضور داشته باشد. اين باعث خوشحالي من است که بازيکنانم آماده و با انگيزه هستند و اميدوارم در ترکيب تيم هم با انگيزه باشند. روزبه چشمي تازه به ايران برگشته و با توجه به حضور در تيم ملي اميد و تفاوت ساعت هنوز مشخص نيست در ترکيب باشد يا خير
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها