کد خبر: ۲۵۴۶۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۳ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا ابراز اطمینان کرد که هیچ مشکلی بین دو مهاجم مهم این تیم وجود ندارد و انتظار می رود که آنها همکاری فوق العاده ای با هم داشته باشند.

هافبک سابق بارسلونا، لوئیز سوارز میرامونتز که در بین سالهای 1955 تا 1961 برای کاتالان ها بازی می کرد، اعلام کرد که مسی، نیمار و سوارز یک خط حمله فوق العاده را در نیوکمپ تشکیل خواهند داد. او که در حال حاضر 79 سال دارد، اعلام کرد که سال گذشته هنگامی که نیمار به بارسا پیوسته بود، مسائل کوچکی به وجود آمد و حالا این سوال ایجاد شده که آیا این مشکلات با اضافه شدن سوارز دوباره پیش خواهد آمد یا خیر؟ اما او در ادامه گفت که حالا همه چیز بین مسی و نیمار خوب است و ابراز امیدواری کرد که سوارز هم به خوبی با آنها هماهنگ شود.

این ستاره سابق اینتر به رادیو بارسلونا گفت :

سوارز با مسی و نیمار مشکلی نخواهد داشت. در ابتدا بین مسی و نیمار مشکلاتی وجود داشت، اما آنها در این فصل ثابت کردند که هیچ حسادتی بین آنها وجود ندارد. مسی گلهای زیادی به ثمر رسانده و همچنین پاس گلهای فراوانی به نیمار داده است. همین اتفاق برای لوئیز سوارز هم به علت نوع بازی اش خواهد افتاد. سوارز خواهد فهمید که به مسی و نیمار نیاز دارد.

سوارز اولین بازی اش در لالیگا را در 25 اکتبر در برابر رئال مادرید می تواند انجام دهد. او در حال حاضر به علت گاز گرفتن جورجو کیه لینی در جام جهانی محروم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها