کد خبر: ۲۵۴۶۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
لو تصميم گرفته به يک اقدام فداکارانه دست بزند.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، یوآخیم لو سرمربی 54 ساله تیم ملی فوتبال آلمان در واکنش به بحث روز مبنی بر اینکه ستارگان بوندسلیگا بیش از حد تحت فشار قرار دارند، قصد دارد در بازی آلمان برابر اسپانیا که 18 نوامبر برگزار می‌شود، از ستاره‌هایش استفاده نکند.

وی در این زمینه به "کیکر" گفت: "این یک بازی تدارکاتی است. به همین دلیل در این فکرم که به یک یا چند بازیکن استراحت بدهم."

به این ترتیب پپ گواردیولا و یورگن کلوپ می‌توانند نفس راحتی بکشند، چرا که مطمئنا بازیکنان بایرن و دورتموند جزو ستارهگان مذکور هستند.

پیش از این، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند گفته بود: "ده سال دیگر بازیکنی که در 35 سالگی به فوتبالش پایان دهد وجود نخواهد داشت. بازیکنان قدیم خیلی زود سختی‌های دوران بازیگریشان را به فراموشی می‌سپردند. کاش بجای اینکه 2016 بخاطر تفریح و سرگرمی گروهی از مردم جام ملت‌هایی را با حضور 24 تیم به راه بیندازیم، شروع کنیم به سبک و سیاق قدیم برگردیم."

گواردیولا هم به این وضعیت اعتراض کرده بود: "ما بازیکنان را می‌کشیم. 11 ماه بازی می‌کنیم. همه‌اش فشار فشار فشار."

اکنون این سخنان به گوش لو رسیده است. او هفته آینده ترکیب مدنظرش برای بازی 11 اکتبر مقابل لهستان و 14 اکتبر برابر ایرلند که در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های اروپا برگزار خواهند شد، را اعلام خواهد کرد.

لو می‌گوید: "تا به حال بازی‌های ملی در ماه اکتبر بهترین بازی‌های ما بوده‌اند. امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد و بازیکنانی که به مانشافت تحویل داده خواهد شد از وضعیت جسمی بهتری در مقایسه با دیدار برابر اسکاتلند برخوردار باشند."
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها