کد خبر: ۲۵۴۸۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «کریمی با این تصمیم همه را شوکه کرد. البته کریمی جدایی پذیر از مجموعه پرسپولیس نیست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان درباره اظهارات تند عبدالله ویسی پیرامون داوری بازی پنجشنبه شب پرسپولیس و استقلال خوزستان و اینکه کمیته داوران پرسپولیس را از بحران در آورد عنوان کرد: «من نمی دانم دلیل طرح این مسائل چیست. واقعیت این نیست. ما در این بازی مزد بازی برترمان را گرفتیم و از موقعیت ها به خوبی استفاده کردیم.»

 

وی ادامه داد: «در این بازی در چند صحنه داور به ضرر ما هم سوت زد اما ما اعتراضی نکردیم. به نظر من داوری تاثیری در نتیجه نداشت و وقتی تیمی شکست می خورد چنین حرف هایی پیش می آید. تیم داوری پرسپولیس را از بحران در نیاورد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا تیمش می تواند با شکل کنونی به قهرمانی فکر کند یا نه خاطرنشان کرد: «من نمی توانم بگویم که از الان به دنبال قهرمانی هستیم. ما هفته به هفته پیش می رویم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از آغاز فصل چنین تفکری داشته باشد. قطعاً ما برای نیم‌فصل خیلی کار داریم. باید ببینیم وضعیت مصدومانمان چه می‌شود تا تیم را ترمیم کنیم ولی حتماً 3‌، 4 بازیکن اضافه خواهیم کرد. با تغییراتی که خواهیم داشت، نیم فصل دوم پرسپولیس متفاوتی را می بینید.»

 

درخشان در توضیح آخرین وضعیت ماهینی گفت: «من هنوز نگرانم و فکر می‌کنم باید به این قضیه نگاه ملی داشته باشیم. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید از اعتبار فوتبال ما دفاع کند. ما نمی‌خواهیم قانون را دور بزنیم اما خواهشم این است که اعزام سربازان را به دلیل بحث ملی با تأخیر مواجه کنند تا ما بتوانیم از او در آسیا استفاده کنیم. پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد و همه از این تیم توقع دارند. علاوه بر پرسپولیس، فولاد هم نماینده ایران در آسیاست و به آنها هم باید کمک کرد.»

 

وی همچنین به سوال در مورد وضعیت پولادی اینگونه پاسخ داد: «باور کنید الان نمی‌دانم پولادی را داریم یا نداریم! امیدوارم هرچه زودتر وضعیت او مشخص شود.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره صادقیان هم گفت: «بازگشت پیام واقعاً به ما کمک خواهد کرد، شاید 30 درصد از مشکلات فعلی‌مان را حل کند.»

 

درخشان درباره حضور علی کریمی در کادر فنی تیم ملی گفت: «من حقیقتا منتظر کریمی بودم. خیلی هم دوست داشتم او بیاید. همه پرسپولیسی ها دوست داشتند او بیاید. کریمی با این تصمیم همه را شوکه کرد. البته کریمی به ما مشاوره می دهد و جدایی پذیر از مجموعه پرسپولیس نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها