کد خبر: ۲۵۴۸۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: «روز یکشنبه در جلسه هیئت مدیره درباره جریمه و تنبیه بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سید سعید افجه‌ای در مورد 3 شکست اخیر استقلال اظهار داشت: «فردا (یکشنبه) در جلسه هیئت مدیره درباره جریمه و تنبیه بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد شد. من به عنوان یک نفر نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم، حتی این سیر عدم صعود و نتیجه نگرفتن را در آن جلسه مطرح می‌کنیم.»

 

وی افزود: «برای 2 شکست قبلی جریمه‌ای در نظر نگرفته بودیم چون تیم خیلی خوب بازی می‌کرد اما این دیدار فرق داشت و انتظار نتیجه بهتری از استقلال داشتیم. هر چند زمین بازی کیفیت نداشت و بازیکنان نمی‌توانستند به همدیگر خوب پاس بدهند اما شکست‌های پیاپی برای تیم خوب نیست. قطعا در جلسه روز یکشنبه هیئت مدیره استقلال درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»

 

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: «مسلما به خوب بازی کردن نه امتیاز می‌دهند و نه تیم بالاتر می‌رود. اما باید قبول کنیم که هر سه دیدار آبی‌پوشان در هفته‌های گذشته قابل قبول بوده و تعدادی از بازیکنان را هم به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم. همین دو نفری را هم که دیروز مصدوم بودند صددرصد آمادگی کامل را نداشتند. به قول امیر قلعه‌نویی هر چه خوش‌شانسی ذوب‌آهن بود، مقابل استقلال "رو" شد.»

 

وی همچنین تاکید کرد: «این مسابقه یک نتیجه مثبت داشت که اگر نتیجه را باختیم و اخلاق را نباختیم. با وجود این همه مشاجره و حتی مسائلی که از روی سکوها پیش آمد، بازیکنان استقلال اعتراض نمی‌کردند و بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردند. بهترین اتفاق هم به شادی گل هاشم بیگ‌زاده برمی‌گشت که به پاس هفته دفاع مقدس انجام داد. بزرگترین عیب استقلال اما شکست در این دیدار بود.»

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین گفت: «2 بازیکن استقلال در بازی با ذوب‌آهن در حد انتظار نبودند. با این حال در مجموع از عملکرد تیم و کادر فنی ناراضی نیستیم و امیدوارم تیم در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کند.»

 

افجه‌ای در خصوص اینکه آیا هیأت مدیره روی تغییرات در کادر فنی صحبت می‌کند یا خیر گفت:‌ «برای این مباحث خیلی زود است و ما نباید مثل فوتبال روز دنیا احساسی رفتار کنیم. شما ببینید که قلعه‌نویی با تیم‌هایش همیشه در نیم فصل دوم اوج گرفته و در نیم فصل دوم بهتر عمل می‌کند. در این مدت ما ملی پوشانی داشتیم و تعدادی از نفرات هم در حد خود ظاهر نشدند ولی امیدوار هستیم که این بار شانس به طرف ما بیاید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها