کد خبر: ۲۵۵۲۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم راه آهن گفت: «ما تمام تمرکزمان را برروی تیم خود قرار می دهیم و درباره مسائل داوری صحبت نمی کنیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حمید استیلی درباره عیادتش از غلامحسین مظلومی در روز شنبه عنوان کرد: «بر حسب وظیفه به اتفاق برخی از پیشکسوتان به عیادت غلامرضا مظلومی رفتیم و متاسفانه در آنجا متوجه شدیم با توجه به هزینه های سنگینی که درمان وی داشته است تا به امروز فقط سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کمک کرده است که این موضوع برای جامعه فوتبال ما بسیار بد است و امیدوارم اقدام سرداراحمدی مقدم را سرلوحه کار خود قرار دهند.»

 

وی در خصوص برخوردی که در این مراسم با علی دایی داشت و اینکه گفته می شود آنها برخورد گرمی با هم نداشتند اظهار داشت: «اینطور نیست. با دایی سلام و علیک کردیم و باز هم تاکید می کنم که هیچ مشکلی با وی ندارم. من در زندگی خود همواره مسائل و موازین اخلاقی را سرلوحه کار خود قرارداده ام و به همین دلیل هم برای علی دایی به عنوان یک همبازی سابق در تیم ملی و یک همکار احترام زیادی قائلم.»

 

سرمربی راه آهن در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: «ما بازی سختی را مقابل تیم خوب استقلال خوزستان در اهواز پیش روداریم و طی هفته جاری سعی می کنیم تا مشکلات خط دفاعی خود را به حداقل برسانیم.»

 

وی افزود: «باز هم تاکید می کنم ما در فاز تهاجمی تیم عملکرد خوبی داشته ایم اما مشکلاتی که در اثر مصدومیت مدافعان ما در فاز دفاعی تیم بوجود آمده باعث شده تا نتایج خوبی طی هفته های اخیر نگیریم. در حال حاضر مدافعان ما همچون ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، شیث رضایی و سید احمد موسوی مصدوم هستند که پزشکان ما همه تلاش خود را می کنند تا ابراهیم کریمی و حامد نورمحمدی را به این بازی برسانند. مصدومیت مدافعان ما باعث شده تا از بازیکنان غیرتخصصی در پست مدافعان مرکزی خود استفاده کنیم.»

 

سرمربی راه آهن درباره اینکه آیا نگران این نیست که کادرفنی و بویژه سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از بازی با پرسپولیس علیه داوری جو سنگینی راه انداخته اند و ممکن است این موضوع در بازی با آبی های خوزستان به ضرر راه آهن شود تاکید کرد: «ما تمام تمرکزمان را برروی تیم خود قرار می دهیم و درباره مسائل داوری صحبت نمی کنیم. همانطور که در خصوص اشتباهات داوری بازی تیممان مقابل فولاد که منجر به تغییر نتیجه بازی شد هیچ گاه صحبت نکردیم. ما این مسائل را به خود کمیته داوران و کارشناسان داوری واگذار می کنیم و به موضوع اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان در بحث داوری ورود نمی کنیم.»

 

استیلی در خصوص آخرین وضعیت جذب مدافع برزیلی جدید این تیم گفت: «جفرسون، مدافع برزیلی جدیدی که مدنظر ماست باید یک هفته در تمرینات تیم شرکت کند تا پس از حصول اطمینان از آمادگی بدنی وی اقدام به جذب این مدافع برزیلی بکنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها