کد خبر: ۲۵۵۴۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
لوران بلان سرمربي تيم پاريس سنت ژرمن معتقد است که ديويد لوئيز علي رغم انتقادات هواداران، نمايش چندان بدي از خود ارائه نداده و بايد در مورد او صبوري بيشتري به خرج داد.

به گزارش "ورزش سه"، لوران بلان سرمربی تیم پاریس سنت ژرمن از هواداران این تیم تقاضا کرد که در مورد عملکرد دیوید لوئیز مدافع برزیلی جدید این تیم صبوری بیشتری به خرج داده و به او فرصت بیشتری بدهند.لوئیز در این تابستان با قیمتی بالا از چلسی به قهرمان فرانسه پیوست و با مصدومیت تیاگو سیلوا بار دفاعی پاریس سنت ژرمن حالا به روی دوش لوئیز افتاده است.

قهرمان فرانسه شروعی بد در مسابقات امسال داشته و از 8 بازی اخیرش به سه برد و 5 تساوی دست یافته و پایین تر از مارسی،بوردو و لیل در جدول لوشامپیونه قرار دارد.

بلان گفت:" لوئیز نیاز به زمان دارد.مثل هر بازیکن دیگری که وارد فضایی جدید می شود. او پس از یک جام جهانی ناامید کننده به تیم ما پیوسته است.او پیش فصل خوبی هم نداشت و هنوز در اوج آمادگی قرار ندارد.دیوید به محض اینکه به تمرینات اضافه شد، در ترکیب ثابت قرار گرفت چرا که ما با کمبود بازیکن در خط دفاع روبرو بودیم و هستیم.با این حال فکر می کنم که او تا بدینجا نمایش خوبی داشته و من از او راضی هستم. اما از هوادارانمان می خواهم که برای دیدن بهترین نمایش های او کمی بیشتر صبر کنند"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها