کد خبر: ۲۵۹۲۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۳
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این مطلب که هیئت امنای سازمان بازنشستگی باید در حفط اموال این صندوق کوشا باشند، گفت: سازمان بازنشستگی متعلق افراد کم‌درآمد کشور و بازنشستگانی است که سی سال عمر خود را برای این کشور و مردم گذاشته‌اند، اما حقوق این عزیزان حتی کفاف نان خالی را هم نمی‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی "خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به وضعیت بد بازنشستگان در سال‌های اخیر گفت: پیش از این نیزبنده در صحن مجلس این موضوع را مطرح کرده‌ام. سازمان بازنشستگی متعلق افراد کم‌درآمد کشور و بازنشستگانی است که سی سال عمر خود را برای این کشور و مردم گذاشته‌اند ولی دستمزدی بسیار کمتر از حقشان دریافت نموده‌اند.
 
وی افزود: حقوق بازنشستگان حتی کفاف نان خالی را هم نمی‌دهد در حالی که در خارج از کشور برای سالمندان و بازنشستگان تورهایی می‌گذارند و از طرق مختلف از این قشر قدردانی می‌کنند، اما در کشور ما بازنشستگان با حقوقی که دریافت می‌کنند حتی مشهد هم نمی‌توانند بروند.
 
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت تصریح کرد: دادن افطاری در برج میلاد با حقوق بازنشستگان مورد پسنده بنده نیست. من حرامش می‌دانم و تحریمش هم کردم.
 
وی  تصریح کرد: من از هیئت امنای صندوق بازنشستگی تشکر می‌کنم که بالاخره مدیر این سازمان را عوض کردند و از آن‌ها می‌خواهم که در این صندوق حفظ بیت‌المال کنند و همچون گذشته حقوق‌های 10 میلیون تومانی و 50 میلیون تومانی به برخی افراد اعطا نمایند. این اموال متعلق به بازنشستگان عزیز است. لازم است از اموال شرکت‌های زیرمجموعه سازمان بازنشستگی کشوری به نحو احسنت صیانت به عمل بیاورند. این اموال متعلق به پدرانشان نیست. این‌ها خون‌بهای این مستمری‌بگیران عزیز است.
 
وی ادامه داد: من تاکنون رضایت کاملی نداشتم و امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند موفقیت‌هایی کسب کند.
 
قاضی‌پور در پاسخ به این سوال که مدیریت خانم عطاریان را در این چند ساله چگونه دیده‌اید، اظهار داشت: آنچه تاکنون مشاهده شده است شبهه بسیار در سال‌های فعالیت ایشان در این سازمان بوده است.به گزارش پایگاه 598 به نقل از
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها