کد خبر: ۲۶۰۹۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
حميد استيلي سرمربي راه آهن تيمش را براي مسابقات جام حذفي آماده کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، استیلی و شاگردانش در دور اول جام حذفی به مصاف پاس همدان می رود. استیلی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی شرکت کرد و گفت:

جام حذفی جام شگفتی هاست

بازی با پاس همدان اولین دیدار ما در جام حذفی است. همانطور که می‌دانید جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نتایجی در آن رقم می‌خورد که کسی فکر آن را نمی‌کند. کلاً جام حذفی دشوار است و یک تیم با یک اشتباه از دو رقابت‌ها حذف می‌شود. البته این جام راه خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست و با پنج بازی می‌شود قهرمان شد.

جام حذفی هدف اول ما نیست

با اینکه شرایط‌مان در لیگ خوب نیست و نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده و امیدواریم با یک برنامه سه الی پنج ساله به اهداف‌مان برسیم. در مجموع جام حذفی هدف اصلی ما نیست بلکه هدف اصلی‌مان لیگ است.

بازی با تیم های لیگ یکی سخت است

همیشه بازی کردن با تیم‌های لیگ یکی سخت است و نمی‌شود نتایج آن را پیش‌بینی کرد ولی ما تدارک لازم را برای این بازی انجام داده و دو بازی تیم پاس را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم که شروع خوبی در جام حذفی داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و همانطور می‌دانید برنده بازی ما با برنده بازی پرسپولیس و نماینده بوشهر بازی می‌کند.

مشکل مالکیت هنوز حل نشده

ما جوان‌های خوبی در تیم‌مان داریم که روی آنها حساب باز کرده‌ایم اما واقعیت این است که مشکل مالکیت باشگاه هنوز حل نشده و این مساله از نظر روحی و روانی به تیم آسیب می‌زند. ما فکر می‌کردیم زودتر این مشکل حل می‌شود اما نشد. از دادستانی تقاضا داریم که هرچه سریعتر مشکل ما را حل کند تا تیم‌مان آرامش داشته باشد.

2مدافع جذب می کنیم

این 2 بازیکن را در خط دفاع جذب خواهیم کرد. چرا که در فاز هجومی شرایط خوبی داریم اما در دفاع دچار مشکل هستیم.یک بازیکن از مقدونیه و یک بازیکن از برزیل در اردوی کیش با ما تمرین کردند که فعلا نفر برزیلی را نگه داشته‌ایم و سعی می‌کنیم یک بازیکن خارجی دیگر هم در دفاع جذب کنیم. در مورد بازیکنان داخلی هم سعی می‌کنیم یکی دو بازیکن از تیم‌های لیگ یک یا تیم‌هایی با جدایی نفرات‌شان مشکلی نداشته باشند، جذب کنیم.

فقط شیث مصدوم است

کریمی و نورمحمدی برای این بازی آماده هستند و تنها شیث رضایی مصدوم است ضمن اینکه از کمیته انضباطی انتظار داشتیم تا با ما همکاری بیشتری کند اما خب آبشک از این بازی محروم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها