کد خبر: ۲۶۱۸۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
عليرضا سليمي دروازبان فولاد معتقد است که باخت خاصيت جام حذفي است. با اين نتيجه فولاد بيشتر از اينها مي تواند روي ليگ و جام باشگاهها تمرکز کند.
به گزارش پایگاه 598، سلیمی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد علل باخت تیم فولاد می گوید.

پنالتی نادرست

باخت خاصیت جام حذفی است، در این جام معمولا شگفتی رقم می خورد.البته در دیدار ما مقابل پارسه شرایط فرق داشت. داور برای ما به اشتباه پنالتی گرفت. بازیکن آنها هم خلاف جهت زد و گل شد. همین مساله باعث شد که تیم حریف پس از گل زدن به ما در لاک دفاعی فرو برود. پس از آن هم هر چه ما حمله کردیم به در بسته خوردیم.

عابدینی تیم خوبی ساخته است

به هر حال درست است که پارسه در لیگ یک بازی می کند. اما شما ببینید که آقای عابدینی مدیر این تیم است و به حق تیم 100% خوبی را هم راهی مسابقات کرده است. ضمن اینکه همیشه تیمهای پایین تر و لیگ یکی در مقابل تیمهای لیگ برتری، با انگیزه ظاهر شدند. در این دیدار هم بالاخره بیشتر زحمت کشیدند و پیروز میدان بودند. فولاد هم با تمام توانش در جام حذفی ظاهر نشد. ملی پوشان ما دیر بهایران برگشتند و در نیمه نخست در زمین نبودند. چند مصدوم هم داشتیم و نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم.

با این حذف، چیزی از دست ندادیم

با این باخت ما چیزی را از دست ندادیم. البته نه اینکه بخواهیم که در این بازی از قصد شکست بخوریم. خود آقای اسکوچیچ هم خیلی در مورد این بازی با ما صحبت کرد، که این بازی را جدی بگیریم، اما فکر می کنیم. اینطوری بهتر می توانیم روی رقابتهای لیگ و جام باشگاهها تمرکز کنیم.فکر می کنم این بازی درس بزرگی به ما داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها