کد خبر: ۲۶۲۲۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۲۷ مهر ۱۳۹۳
قرعه‎کشي مرحله يک هشتم‎نهايي جام‌حذفي با انتخاب پرسپوليس، صنعت ساري و گسترش فولاد و نفت‌مسجدسليمان به عنوان ميزبان به پايان رسيد. در 4 بازي ديگر هم استقلال، استقلال‌خوزستان، پديده مشهد و سايپا ميزبان اند.
به گزارش "ورزش سه"، در یک بازی مهم، استقلال به مصاف پارسه می‌ رود. استقلال پارسه در یک هشتم یادآور بازی استقلال با پاسارگاد تیم دیگر امیر عابدینی در جام‌حذفی 8 سال قبل بود، مسابقه ای که دنی اولروم در آن با تیم عابدینی به فوتبال ما معرفی شد. اگر استقلال پارسه را شکست بدهد به مصاف برنده استقلال‌خوزستان ـ ذوب‌آهن می‌ رود که این بازی در مرحله یک چهارم نهایی به شدت دشوار خواهد بود.

پرسپولیس در تب صعود

در یکی از بازی های کمتر پیش‌بینی شده این مرحله نفت‌مسجدسلیمان و گل‎گهر به دیدار هم می‌ روند. برنده این بازی به دیدار برنده دو تیم هم خانواده پرسپولیس و راه‌آهن می‌ رود که سرخ ها در آن میزبان هستند، پرسپولیس آرزو داشت در این بازی با همشهری خود میهمان اعلام شود تا شانس میزبانی در دور بعد در صورت پیروزی زیاد شود. پس از بین پرسپولیس، نفت‌مسجدسلیمان، راه‌آهن و گل گهر، یک تیم به نیمه نهایی می‌ رود.

ضعیف ترین مسیر جدول

در یکی از مسابقات دیگر یک هشتم نهایی نفت‌تهران و شهرداری اردبیل بازی دارند که شانس نفت لیگ‌برتری بیش از حریف دسته اولی است. در گروه مقابل صنعت ساری و پیکان در ساری بازی می‌ کنند، پیکان در وقت اضافه بهمن شیراز را برد و صنعت ساری در خانه ملوان را برد تا این تیم دسته دومی، برای خود شانس پیروزی و صعود به یک چهارم را قائل شود. اگرچه پیکان با احتیاط بیشتری مقابل ساروی ها قرار خواهد گرفت. برای یادآوری از بین نفت‌تهران، شهرداری اردبیل، صنعت ساری و پیکان، یک تیم به نیمه نهایی صعود می‌ کند.

جدال لیگ‌برتری ها

گسترش فولاد و پدیده مشهد؛ میزبان تبریزی ها هستند و بازی آنها قرعه کشی شده است، بازی مربیانی از لیگ‌برتر است که حداقل در فوتبال ایران فوتبالیست نبوده اند. (مرزبان و فراز کمالوند). در سمت مقابل سایپا و تراکتورسازی، بازی در کرج انجام می‌شود. در آخرین بازی هفته گذشته لیگ‌برتر، سایپا در کرج به تراکتورسازی باخت. این سخت ترین و فشرده ترین قسمت جدول جام‌حذفی است که از بین گسترش فولاد، پدیده، تراکتورسازی و سایپا، یک تیم به نیمه نهایی می‌ رود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها