کد خبر: ۲۶۳۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۲ آبان ۱۳۹۰

تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مرز بندی صریح اعضای آن با جریان انحرافی و حامیان و ساکتان فتنه 88 موجب گردید تا عده ای از کسانیکه آینده سیاسی خود را در خطر می دیدند، موج تخریب ها و حملات غیراخلاقی خود را علیه اعضای این جبهه آغاز نمایند تا به خیال خود شاید از قبال چنین اتهام زنی هایی، اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی را مجبور به وحدت با برخی از افراد دلخواه خود بکنند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از سایتهای خبری حامی شهردار تهران که به منظور تخریب جبهه پایداری انقلاب اسلامی، هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیست و تا کنون بارها دست به تحریف اظهارات مصاحبه شوندگان زده است، بار دیگر برای تخریب یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی مطالبی را منتشر نمود که با واکنش صریح حجت الاسلام حسینیان مواجه شد.

البته این نوع لجن پراکنی ها و اتهام زنی ها تنها بنابر مبنا و مسلک کسانی قابل توجیه است که وحدت را هدف می دانند نه وسیله و ابزاری برای رسیدن به هدفی الهی و انقلابی.

حال سئوال ما از این آقایان این است: وحدتی که اساس آن با دروغ و اتهام زنی به دیگران شکل گیرد، چگونه می توان ادعا کرد که الهی و با دوام خواهد بود؟!

عجیب اینکه در یک سناریوی ظاهرا هماهنگ، به یکباره یکی از چهره های شاخص سیاسی کشور ادعاهایی را علیه مهندس صادق محصولی از اعضای جبهه پایداری مطرح می کند که از اساس کذب محض بوده  و بدنبال این شایعه پراکنی، سایت حامی آقای شهردار سوار بر موج می شود و تخریب یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد!

لازم بذکر است، اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شرایط فعلی تنها مورد هجمه رسانه های آقای شهردار نبوده اند بلکه رسانه های حامی جریان انحرافی نیز همگام با رسانه های آقای شهردار، تخریب اعضای جبهه پایداری را در دستور کار خود قرار داده اند که ما به نوبه خود این پیوند را به آنها تبریک می گوییم!

 حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان در واكنش به اتهام ‌زني یکی از رسانه های حامی آقای شهردار جوابيه‌اي براي آن ارسال كرد.

 متن جوابیه حجت‌ الاسلام حسينيان به سایت حامی آقای شهردار

متن اين جوابیه حجت الاسلام حسینیان بدین شرح می باشد:

 
مدیر محترم سایت فردا

چنانچه خود آگاهید سایت فردا پیوسته نسبت به اینجانب نظری انتقادی داشته و بارها سخنان اینجانب را مورد نقد قرار داده است و بنده تاکنون هیچ گاه پاسخی نداده بودم زیرا معتقدم نقد لازمه زندگی سیاسی همه ماست هر چند معتقدم هیچ یک از نقدهای شما منصفانه نبوده است با این حال به روزنامه نگاران باید این فرصت را داد تا باب نقد بسته نشود زیرا در آن صورت همه ضرر خواهیم کرد .

اما در تاریخ 21 آبان مقاله ای منتشر نموده اید با عنوان "حسینیان پس از دو سال اعتراف کرد / این بی صداقتی چگونه توجیه می شود " که متاسفانه این مقاله حاوی توهین ها و اتهامات بی اساس است که سزاوار نیست که این گونه قلم را به آن بیالایید لازم می دانم چند نکته را در این مورد تذکر دهم.

1- سایت فردا این مقاله را برمبنای خبری تنظیم کرده است که از اساس تحریف شده است. روز 5 شنبه خبرنگار در حضور لاقل 5 نفر از دوستان و خبرنگاران دیگر در پایان سوالهای خود از این جانب پرسید بعضی از مردم در استعفای شما می گویند شما اشتباه کرده اید من نیز در پاسخ گفتم حق با مردم است و من اشتباه کرده ام.ژ
در تلویزیون در انظار هزاران بیننده گفتم من درمورد استعفا اشتباه کردم زیرا در آن زمان مایوس شده بودم و مومن نباید مایوس شود.در شیراز  و در دانشگاه اين شهر  نیز به عینه اعتراف به اشتباه کردم.

اما متاسفانه خبرگزاری مهر به جای نقل عین مطالب سوال شده و پاسخ داده شده، آمده است سوال خود را برداشته و این جمله را قرار داده است:حسینیان در پاسخ به خبرنگار مهر درباره ابهامات و اشکالات مطرح شده از سوی برخی در مورد استعفای وی در خصوص حکم قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: اشکالات به این اقدام بنده وارد است.

لااقل چند نفر شاهدند که خبرنگار مهر هرگز نام قاضی عسگر نبرد. چه اینکه اگر چنین سوال می کرد همان پاسخی را می دادم که به خبرنگار فارس داده بودم و اینکه استعفای من هرگز مربوط به انتصاب آقای قاضی عسکر نبود.

البته وقتی صحبت از انتصاب قاضی عسکر شد من حرفهایی داشتم که به دفتر مقام معظم رهبری انتقال دادم و دو بار از دفتر رهبری با من تماس گرفتند و ادله ی انتصاب را ذکر کردند و من به آنها گفتم من تابع نظرات رهبری هستم و موضوع تمام شد.

2-من با نقد شما حرفی ندارم ؛ ولی توهین و اتهام چیز دیگری است . من یک بار عبارت شما را نقل میکنم خود قضاوت کنید آیا این نوع نقد کردن صحیح است.

 شما در این مقاله نوشته اید:بنابراین خبر مهم می توان در این باب حکم داد آقای حسینیان در آن دوران عامدانه دروغ گفته است و با شانتاژ سیاسی قصد داشته است امیال خود را به پیش ببرد . این امر با ادعاهای پر طمطراق و وحدت شکنانه ایشان در این روزها کاملا قابل جمع است . آیا کسی که این چنین بی صداقتی می کند و دروغ میگوید شایستگی این را دارد که برای اصولگرایان خط مشی تعیین کند؟نکته جالبتر اینکه اوج کاسبکاری سیاسی این کاسبین فته را عیان می کند

جناب آقای ... خود قضاوت کنید به کار بردن این عبارات صحیح است؟


تکذیب اظهارات منتشر شده به نقل از عسگراولادي

دو روز پس از آنكه هفته‌نامه "شما" ارگان حزب مؤتلفه اسلامي، اظهارات حبيب‌الله عسگراولادي عضو شوراي مركزي اين حزب را در ديدار با آيت‌الله مصباح يزدي منتشر كرد، جبهه پايداري با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه بخشي از اين مطالب خلاف واقع است.

به گزارش رجانيوز، عسگراولادي در حالي هفته گذشته به ديدار با آيت‌الله مصباح يزدي رفت كه ترجيح داد در اين ديدار در مورد اظهاراتش در جلسه چندي قبل ميان اعضاي كميته هفت نفره نظارت و داوري اصولگرايان و چهار تن از اعضاي جبهه پايداري (آقاتهراني، حسينيان، محصولي و الهام) توضيح دهد، چرا كه اظهارات او در اين جلسه، موجب بروز دلخوري‌هايي شده و اعتراض حجت‌االاسلام حسينيان را در همان جلسه برانگيخته بود.

بر اساس گزارش هفته‌نامه حزب مؤتلفه از اين ديدار، عسگراولادي اظهارات خود و نظرات چهار عضو جبهه پايداري در آن ديدار را براي آيت‌الله مصباح بازگو كرد كه اين مسأله واكنش جبهه پايداري را به‌دنبال داشت، به‌طوري كه در اطلاعيه‌اي بخشي از اين اظهارات را خلاف واقع عنوان كرد و از گروه هفت نفره خواست فايل جلسه را در اختيار رسانه‌ها بگذارند.

در اين اطلاعيه آمده است: «اخيرااً مطالبي از جانب بعضي از اعضاي محترم شوراي داوري(7 نفره) جبهه متحد در خصوص محتواي مطالب جلسه برخي اعضاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با شوراي مذكور مطرح مي شود كه خلاف واقع است. از اين دست مطالب خلاف واقع، اظهارات اخير جناب آقاي عسگراولادي است كه به بهانه انتشار خبر ملاقات ايشان با حضرت آيت الله مصباح يزدي دامت بركاته مطرح گرديده است.

جبهه پايداري انقلاب اسلامي ضمن تكذيب اينگونه مطالب خلاف واقع، به جهت روشن شدن حقايق از دوستان جبهه متحد درخواست دارد در صورت اصرار بر انتشار مطالب جلسه فوق الاشاره، فايل صوتي آن جلسه را در اختيار رسانه ها بگذارند تا امت اسلامي در جريان شفاف مسائل باشند و شايان ذكر است جبهه پايداري انقلاب اسلامي ضمن ابراز تاسف از اينگونه اظهارات وحدت شكنانه همچنان براي حفظ وحدت از پاسخگويي حسب توافق بعمل آمده در آن جلسه(كه مطالب اين جلسه رسانه اي نشود) خودداري مي نمايد.»

این جبهه همچنین در اطلاعیه دیگری در واكنش به خبر يكي از سايت‌ها مبني بر اينكه همايش جبهه متحد اصولگرايان روز 26 آبان برگزار مي‌شود و دكتر لنكراني نيز به‌عنوان مسئول مناطق اين جبهه در همايش حضور خواهد داشت، اين خبر را نيز تكذيب كرد و نوشت: «از آنجا كه برخي از پايگاه هاي اطلاع رساني خبر برگزاري همايش سراسري جبهه متحد اصولگرايان را در تاريخ 26 آبان ماه اعلام نموده اند بدينوسيله ضمن تبريك به جبهه متحد اصولگرايان و آرزوي برگزاري شكوهمند اين همايش به استحضار عموم مي رساند اعضاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در اركان انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان مسوليتي ندارند و همچنين نسبت به ارائه ليست نامزدها توسط جبهه پايداري بعداً مطابق تكليف تصميم گيري خواهد شد.»

گزارش هفته‌نامه مؤتلفه از اظهارات آقاي عسگراولادي كه جبهه پايداري آن را تكذيب كرده، به شرح زير است:

حبيب الله عسگراولادي عضو هيأت 7 نفره داوري اصولگرايان جهت نيل به وحدت حداكثري اصولگرايان ديداري با آيت الله مصباح يزدي داشت.

وي در اين ديدار كه در راستاي تقويت وحدت گروه‌هاي مختلف اصولگرا از جمله ارتباط جبهه پايداري با گروه 8+7 انجام شد، به بيان گزارشي از جلسه تعدادي از اعضاي جبهه پايداري با هيأت داوري اصولگرايان پرداخت.

آيت الله مصباح يزدي نيز در اين ديدار بر اين موضوع كه ليدري جبهه پايداري را بر عهده ندارند تاكيد كرده و بر ضرورت وحدت طبق دواير متحدالمركزي كه در اجلاس جبهه پايداري بيان كرده بودند، تصريح فرموده و افزودند: بناي انشقاق و جدا شدن نيست.

در ابتداي اين ديدار عسگراولادي با رد سخنان يكي از اعضاي جبهه پايداري كه ادعا كرده بود از آنها براي حضور در جبهه متحد اصولگرايان دعوت نشده است به جلسه چهار نفر از اعضاي جبهه پايداري با هيات داوري اصولگرايان اشاره كرده و گفت: قطعاً دعوت شده بود و حتي به‌جاي دو نفر چهار نفر از اين جمع به جلسه آمدند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي از آقايان آقاتهراني، حسينيان، الهام و محصولي به عنوان حاضران در آن جلسه نام برده و با يادآوري اينكه هريك از آنها به تفكيك سخن گفتند، افزود: آيت‌الله مهدوي‌كني قبل از اين جلسه در شوراي مركزي جبهه متحد اصول‌گرايان فرمودند در جلسه‌اي كه حدود سه ساعت داشتيم آقاي محصولي دو ساعتش را صحبت كردند؛ آيت‌الله مهدوي‌كني شرح دادند كه آقاي محصولي به جبهه متحد سه اشكال دارد: يكي راجع به هيئت 7 نفره، ديگري راجع به تركيب هيئت 8 نفره و سوم اينكه به چه دليل آيت‌الله مهدوي‌كني و آيت‌الله يزدي حرف آخر را مي‌زنند. ايشان  پاسخ داده اند كه ما در باره 7 نفر و 8 نفر هم دقت‌هايي را كرديم و خواستيم كه اصول‌گرايان به جانب يك ائتلافي در مورد انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلامي برسند.

وي تصريح كرد: در اين جلسه اشكالات آقاي آقاتهراني هم مشابه آقاي محصولي بود  و به دنبال ايشان آقاي محصولي صحبت را شروع كرد و همان حرف‌هايي را كه به آيت‌الله مهدوي‌كني زده بود و آيت‌الله مهدوي‌كني گمان مي‌كردند به يك جمع‌بندي رسيدند، تكرار كرد.

عضو هيات داوري اصولگرايان در ادامه گفت: در صحبت آقايان چند نكته غير قابل پذيرش بود؛ يكي اينكه جنبش 9 دي را به خودشان نسبت دادند، دوم اينكه جمعيت مستقبلين در سفرهاي استاني دولت با آنهاست و سوم اينكه مقام معظم رهبري هم ما را تأييد مي‌كند.

عسگراولادي در توضيح آنچه در آن جلسه در پاسخ به اين مسائل بيان داشته و مورد نقد حجت الاسلام حسينيان در سخنراني اخيرش قرار گرفته گفت: بنده به اين موضوع پرداختم كه 9 دي به شما مربوط نيست. 9 دي فقط تصوير امام و مقام معظم رهبري بود و اصلاً تصويري از آقاي احمدي‌نژاد نبود.

وي افزود: دوم جمعيت كف استان‌ها در سفرهاي استاني پايدار نيست. دكتر مصدق هم به دليل سي تير خيال مي‌كرد كه همه يا اكثريت مردم را دارد؛ اما عمدة حضور مردم در سي تير به دليل فتواي آيت الله كاشاني بود و ربطي به دكتر مصدق نداشت. دكتر مصدق كه در مجلسِ آن روز خواستي داشت و مجلس نپذيرفت، گفت: «اينجا مجلس نيست. مجلس بيرون است». آمد جلوي در بهارستان ـ‌كه تعدادي از مردم تظاهرات مي‌كردند‌ـ گفت: «اينجا مجلس است» و شروع كرد به صحبت كردن.

وي اضافه كرد: گفتم كار آقاي احمدي‌نژاد به‌ خصوص در 10، 11 روز غيبتش نشان داد كه از سراسر كشور كسي سراغ ايشان را نگرفت. در مورد دكتر مصدق هم همين‌جور شد. كودتاي 28 مرداد در 1332 است. يك سال و يك ماه از سي تير فاصله پيدا كرد، اما هيچ‌كس در حمايت از دكتر مصدق حركت نكرد، مگر سرهنگ ممتاز. دو سرهنگ در خيابان كاخِ آن روز (فلسطينِ امروز)، يك سرهنگ از جانب كاخ سلطنتي و يك سرهنگ از جانب خانه دكتر مصدق با هم مي‌جنگيدند.

عسگراولادي تصريح كرد: آنچه كه آقاي حسينيان از آن يك استفاده غيرمجاز كرد، يعني اصلاً نظرم آن نبود كه ايشان مي‌گويد، اين بود كه گفتم در روز 28 مرداد كه من شاهد بودم، وقتي عده‌اي جمعيت لُشوش از ميدان‌هاي قزوين و گمرك و ميدان امين‌السلطان حركت كردند و آمدند جلوي سبزه‌ميدان، يك تعدادي هم فاحشه‌هاي منطقه بدنام همراه اينها بودند. عرض كردم اين لُشوش و اين گروه تا سبزه‌ميدان كه آمدند شعارشان اين بود: ‌«هم شاه، هم مصدق». وقتي در سبزه ‌ميدان ديدند از بازار كه مركز حمايت از جبهه ملي و مصدق بود، هيچ خبري نشد شعار را عوض كردند و شد: «مرگ بر مصدق، جاويد باد شاه» و از آنجا به جانب شمال تهران حركت كردند و رفتند باختر امروز و كيهان را آتش زدند و هيچ كار ديگري به نفع دكتر مصدق در آن روز، غير از سرهنگ ممتاز انجام نشد.

عسگراولادي گفت: بعد من عرض كردم كه شرايط ما نبايد تكرار گذشته باشد. بعضي از آقايان به‌شدت بنده را محكوم كردند كه به ما توهين و ما را با فاحشه يكي كردي و صحبت‌هايي از اين قبيل آنجا كرد. مطلقاً چنين چيزي از صحبت من درنمي‌آمد. بعضي از آقايان در بيرون از حرف‌‌هاي من استفاده اهانت‌آميزي كردند و صحبت‌‌هايي نادرستي كردند.

رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري در بخش ديگري از سخنانش با اشاره سخن اخير آيت‌الله مهدوي‌كني كه از جانب جبهه پايداري مژده دادند كه به‌زودي در جلسه شوراي مركزي جبهه متحد اصول‌گرايان شركت مي‌كنند گفت: با اينكه اين موضوع هست، اما عرضم اين است كه چيزهايي را نقل كرده‌اند كه يك‌مقداري در ذهن ارادتمندان شما اين موضوع را پيش آورده كه شما از روند جبهه متحد اصول‌گرايان راضي نيستيد. ولي احترام آيت‌الله مهدوي‌كني و آيت‌الله يزدي را سفارش و توصيه مي‌فرماييد.

وي ادامه داد: ما بايد در آنجا 7 و 8 باشيم، ولي الان 7 و 6 هستيم. براي اينكه هنوز دو نفر از جبهه پايداري شركت نكرده‌اند، از اواسط مهر گفتيم ما منتظر شما هستيم، بياييد. نيمه دوم مهرماه گفتيم قطار حركت كرد، يعني سخنگو انتخاب شد و بعد با پيشنهاد هيئت اجرايي رئيس ستاد انتخاب شد، اعلام كرديم تشريف بياوريد كه اين قطار حركت كرده است، از حالا به بعد اگر بياييد نمي‌توانيم به اول برگرديم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت وحدت در شرايط جاري كشور، به عنوان نمونه با اشاره به جلسه استيضاح وزير اقتصاد و دارايي گفت: دلسوزان نظام نسبت همكاري صميمانه‌ بين رئيس مجلس و رئيس‌جمهور و دفاع مشروطي كه آقاي لاريجاني از وزير اقتصاد و دارايي كرد ابراز رضايت مي‌كردند و تقريباً يك نوع حركت به جانب آرامشي كه رهبري مي‌خواهد انجام شد. آرامشي در مقابله يا عدم تعاملي كه بين اين دو رئيس قوه به نظر مي رسيد ، الحمدلله به صورت ديگري جلوه كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: در شرايط امروز منطقه وحدت ما براي دنياي اسلام بسيار مهم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها