أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۷۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
همزمان با عيد سعيد غدير خم و سالروز آغاز به کار نخستين شعبه بانک اقتصادنوين به‌عنوان اولين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران و طي مراسمي با حضور رئيس سازمان حفظ محيط زيست استان تهران، مشتريان، بنيانگذار، رئيس و اعضاي هيات‌مديره، معاونان و مديران بانک اقتصادنوين و نمايندگان قانوني، برندگان نيک‌انديش نخستين جشنواره «فرابانک نوين» جوايز ارزنده خود را دريافت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين ؛ اين بانک با هدف ترويج استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک و کمک به کاهش آلودگي محيط زيست از طريق کاهش ترددهاي درون شهری و مسووليت اجتماعي، نخستين جشنواره خدمات بانکداري الکترونيکي «فرابانک‌نوين» را برگزار کرد که در اين جشنواره به قيد قرعه جوايز ارزنده‌اي از جمله خودرو سانتافه، سوناتا، اکسنت و جوايز نقدي به کاربران خدمات بانکداري الکترونيکي اين بانک اهدا شد. حسن معتمدي مديرعامل بانک اقتصادنوين در جشن اهداي جوايز جشنواره فرابانک نوين با اشاره به اينکه زيرساخت‌هاي مناسبي در حوزه بانکداري الکترونيکي در بانک اقتصادنوين ايجاد شده است، اعلام کرد: اين زيرساخت‌ها زمينه ارائه خدمات با کيفيت را در حوزه بانکداري الکترونيک در اين بانک فراهم کرده که اين مهم موجب شده بيش از 85 درصد عمليات اين بانک، به‌صورت غيرحضوري انجام شود که اين موضوع نشان‌دهنده حرکت سريع بانک اقتصادنوين به‌سوي بانکداري الکترونيک است. وي با تبريک عيد ولايت و امامت گفت: روز عيد غدير سالروز افتتاح نخستين شعبه بانک اقتصادنوين به‌عنوان نخستين بانک خصوصي در سال 1380 است و در اين روز نخستين شعبه نظام بانکي خصوصي کشور آغاز به کار کرد.
وي گفت: تغيير نگرش در نظام بانکي با فعاليت بانک‌هاي خصوصي ايجاد شد و بانک اقتصادنوين به‌عنوان نخستين بانک خصوصي طلايه‌دار اين تغيير بوده است.
معتمدي گفت: در اين جشنواره از يکي از دستاوردهاي نوين بانکداري تحت عنوان «فرابانک نوين» بانک اقتصادنوين رونمايي مي‌شود که براي نخستين بار در کشور به اجرا درآمده و ساختار آن براساس مشتري مداري است. مهندس سيدمحمد صدر هاشمي‌نژاد بنيانگذار بانک اقتصادنوين نيز در اين مراسم با بيان تاريخچه‌اي از 13 سال فعاليت اين بانک گفت: حدود 6 سال پيش، سه «پايه» را براي بانک تعريف کرديم که يکي از آنها فناوري اطلاعات بود که جشن مراسم امروز نيز در همين زمينه؛ يعني خدمت فرابانک نوين است و نشان مي‌دهد يکي از پايه‌ها، محکم به بار نشسته است. وي افزود: دومين پايه نيز نيروي انساني و رفتارهاي انساني در بانک اقتصادنوين تعريف شده بود که اين پايه هم محکم به بار نشست و پايه سوم نيز شبکه شعب بانک است که به نسبت، به هدف نزديک است. مهندس صدر هاشمي‌نژاد ادامه داد: موارد يادشده نشان مي‌دهد که بانک اقتصادنوين مراحل تکاملي خود را در حوزه عمليات بانکي به‌خوبي سپري کرده و توانسته جايگاه در خور شان در نظام بانکي براي خود فراهم کند. وي يکي از بزرگ‌ترين مشکلات جامعه شهري را ارتباطات فيزيکي و به‌عبارتي ارتباطات رفت و آمدي به‌عنوان آلوده‌کننده محيط‌زيست دانست و تصريح کرد: ادامه روند فعاليت‌هاي بانکداري مدرن در بانک اقتصادنوين سبب خواهد شد تا در آينده از ميزان آلودگي محيط زيست کاسته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها