کد خبر: ۲۶۴۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر، طلاب را بازوان توانمند این بنیاد برای توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت در میان اقشار مختلف جامعه و به خصوص این استان ذکر کرد.

به گزارش سرويس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه،احمد دهباشی با ذکر این مطلب که فعالیت های بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر در بخش های مختلف در حال پیگیری و اجراست اظهارداشت: هم اکنون 12 نوع برنامه مهدوی در بخش های آموزشی و فرهنگی در سطح استان بوشهر از طریق این نهاد حوزوی در حال برگزاری است.

وی افزود: این فعالیت ها در دایره قشر خاصی برگزار نمی شود، و با برنامه ریزی‌های انجام شده صورت گرفته اقشار تاثیرگذار جامعه از جمله حوزویان، فرهنگیان، دانشجویان و کارمندان در برگزاری و اجرای برنامه‌ها فعالیت دارند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های تخصصی آموزش مهدویت در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تربیت مربی، از مهم ترین فعالیت های آموزشی این بنیاد در سطح استان بوشهر به شمار می رود.

دهباشی برگزاری دوره های آموزشی ویژه، در مدارس استان بوشهر را از دیگر اقدامات این بنیاد ذکر کرد و گفت: برنامه های آموزشی این بنیاد در دبستان و دبیرستان ها هم اکنون در حال برگزاری است و سعی داریم تمام دانش آموزان استان را با مباحث پایه ای در مهدویت آشنا سازیم.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های آموزشی که توسط این بنیاد در حال اجراست می توان به برگزاری دوره های آموزش مهدویت به بانوان خانه دار، برگزاری دوره های عمومی به صورت کوتاه مدت، برگزاری طرح اوقات فراغت مهدوی و برگزاری دوره های تربیت مربی خواهر از بین طلاب خواهر استان بوشهر اشاره کرد.

دهباشی گفت: حوزیان بازوان توانمند اجرایی بنیاد هستند، زیرا با کمک آنها برنامه های آموزشی به صورت فراگیر و در قالب های مختلف از جمله تبلیغ، به شکل بهتری در سطح استان برگزار می شود؛ در راستای افزایش فعالیت های تخصصی روحانیون در سطح استان، برگزاری دوره های تربیت مربی تخصصی در حوزه مهدویت در دستور کار بنیاد قرار گرفته است که امیدواریم با تدوام این دوره ها بتوانیم  از نظر کارشناس مهدوی، به خودکفایی برسیم و نشست ها، همایش ها و دوره های آموزشی را به صورت گسترده و مستمر با کمک طلاب مستقر در استان، برگزار کنیم.

وی گفت: در همین راستا، دوره های آموزشی تخصصی مبانی مهدویت ویژه طلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و عسلویه با حضور طلاب این سه شهرستان برگزار شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها