کد خبر: ۲۶۴۵۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۴ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،بعد از پایان همکاری باشگاه با شرکت بهنام پیشرو کیش، قرار بود پرسپولیسی‌ها با البسه و تبلیغاتی متفاوت به دیدار سایپا بروند اما پخش نشدن این مسابقه دوباره برنامه پرسپولیس را عوض کرد.

از آنجا که قرارداد البسه مکرون از طریق شرکت بهنام پیشرو کیش منعقد شده بود، به نظر می‌رسید پرسپولیس این لباس‌ها را کنار بگذارد و دوباره آل‌اشپورت بپوشد. اصلا قرارشان همین بود و این شرکت لباس‌های جدیدی را با تبلیغات اسپانسر جدید باشگاه در اختیار پرسپولیسی‌ها گذاشت.

 برای بازی با سایپا بانک شهر اسپانسرینگ پیراهن‌های پرسپولیس را به عهده گرفته و عنوان و لوگوی این بانک روی البسه طرح سال گذشته پرسپولیس درج شده بود اما مسوولان بانک شهر همین که از لغو پخش تلویزیونی بازی مطلع شدند، قراردادشان را کنسل کردند و کنار کشیدند.

پرسپولیس هم مجبور شد با همان لباس‌هایی که از قبل از مکرون گرفته بود، به میدان برود؛ البته بدون اسپانسر! در عوض، روی پیراهن بازیکنان این تیم شعارهایی با مضمون تکریم ماه محرم استفاده شد. البته پرسپولیسی‌ها همچنان روی سینه خود لوگوی شرکت بهنام پیشرو کیش را حفظ کرده بودند که به نظر می‌رسد قادر به کندن لوگوی اسپانسر قبلی نبوده یا شاید هم از بین بردن این علامت را از یاد برده بودند.

 به گفته باشگاه‌نشین‌ها چنانچه موضوع حق پخش تلویزیونی فوتبال حل نشود، پرسپولیس در دیدار عصر امروزش برابر راه‌آهن در جام حذفی هم با لباس‌های مکرون و بدون اسپانسر به میدان خواهد رفت.

 آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس فعلا اسپانسر ندارد اما باشگاه و مدیرانش آنقدرها هم نگران این موضوع نیستند که اگر بودند، پرسپولیس حال و روزی بهتر از امروزش داشت.

البته سخنگوی باشگاه از مذاکره با دو شرکت برای سپردن اسپانسرینگ پرسپولیس به آنها گفته و وعده داده که باشگاه در روزهای آینده اسپانسر جدید خود را معرفی خواهد کرد: «فعلا با یکی دو گزینه در حال مذاکره هستیم اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم. امور مالی باشگاه هم توسط مسوول مربوطه‌اش اداره می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم. قطعا در روزهای آینده اسپانسر جدید پرسپولیس انتخاب خواهد شد.»

اما آیا نبود اسپانسر تاثیری در تیم و عملکردش خواهد داشت؟ پاسخ مهدی خواجه‌وند منفی است: «اسپانسر قبلی هم چندین ماه به تعهداتش عمل نکرد و بچه‌ها برای مدتی طولانی پول نگرفته بودند. من فکر نمی‌کنم به خاطر این مسائل تیم ما ضعیف عمل کند یا نتیجه‌ ‌نگیرد اما باشگاه در تلاش است تا هر چه زودتر اسپانسر جدید را انتخاب و معرفی کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها