کد خبر: ۲۶۴۸۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
وي افزود: طبق قانون بايد همه پول سهام از محل سود آن تسويه شود و اگر تا پايان سال آينده نهايي نشود بايد باقيمانده را مردم پرداخت کنند يا اينکه بخشي از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده است آزادسازي شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ ميرعلي اشرف عبدالله پوري حسيني گفت: همه فعاليت ها و کارها مطابق قانون انجام مي شود و به هيچ وجه اين طرح يا سهامداران عدالت فراموش نشده اند ، بلکه بموقع و در بستري قانوني ، کارها پيش مي رود و اميدواريم حداقل تا پايان سال اينده  تکليف آزادسازي سهام عدالت و اجازه خريد و فروش آن مشخص مي شود.

وي افزود: طبق قانون بايد همه پول سهام از محل سود آن تسويه شود و اگر تا پايان سال آينده نهايي نشود بايد باقيمانده  را مردم پرداخت کنند يا اينکه بخشي از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده است آزادسازي شود.

پوري حسيني گفت : همه سهام 62 شرکت به صورت مشاع  در ميان همه سهامداران عدالت توزيع مي شود و سهام خوب يا بد نخواهيم داشت و مردم مطئن باشند که در شرايط برابر از سهام عدالت برخوردار هستند.

وي گفت: کساني هم که ممکن است برگه هاي سهام خود را گم کرده باشند ، نگران نباشند چون همه  اطلاعات مشمولان سهام عدالت را داريم و آنها را سهامدار عدالت مي شناسيم.
رئيس سازمان خصوصي سازي درباره افرادي که جا مانده اند هم گفت: ديگر نمي دانيم به گذشته بر گرديم و البته اميدواريم شايد تا حدودي فاصله صفر تا 100 را پر کنيم که بايد در دولت تصميم گيري شود و مي توانيم تا 48 ميليون نفر اين ظرفيت را تکميل کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها