کد خبر: ۲۶۵۰۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
از یک پرونده جنایی که شاید حتی 10 درصد مردم هم از واقعیتش با خبر نیستند هزار سناریو ساختند ... دو خانواده بدبخت شدند... در حالی که همون شب دو اعدامی دیگه پای چوبه دار بخشیده شدند ... فقط چون ما پروندشون رو بازیچه دست خودمون برای مطرح شدن و شهرت و قدرت و جوایز بین المللی و اهداف سیاسیمون نکردیم ...

به گزارش پایگاه 598 ، هیلا صدیقی ، شاعر ، نویسنده و از مدعیان حقوق بشر که توانست در سال 2012 جایزه حقوق بشری هلمن – همت را به خود اختصاص دهد در آخرین پست خود در صفحه فیس بوکش به انتقاد از عملکرد همفکران خود در موضوع رسانه ای کردن پرونده ریحانه جباری پرداخت .

وی که در جریان پرونده ریحانه جباری به دنبال کسب رضایت از خانواده مقتول بود در مطلبی پیرامون چرایی اعدام ریحانه جباری ، پرده از واقعیاتی برداشته است که نظر هر طالب حقیقتی را به خود جلب می کند، وی در این مطلب آورده است:

"عصبانی ام ... و هی دارم با خودم کلنجار میروم که این استاتوس رو ننویسم و هی خودم رو سانسور میکنم ... وقتی توی همین صفحه هی مینوشتم از پرونده های جنایی و جزایی استفاده های سیاسی نکنید و ریحانه رو هم مثل دلارا و بهنود و بقیه قربانی نکنید بعضی ها با ژست های حقوق بشری اومدند نوشتند ما از ولی دم رضایت نمیخوایم ما از طریق فشارهای بین المللی به نظام، جلوی این اعدام رو میگیریم ... برای من کامنتها و مسیج های مختلف فرستادند و تهدید کردند و تهمت زدند تا مبادا صدای همفکران من به گوش مردم برسه ... از یک پرونده جنایی که شاید حتی 10 درصد مردم هم از واقعیتش با خبر نیستند هزار سناریو ساختند ... دو خانواده بدبخت شدند... در حالی که همون شب دو اعدامی دیگه پای چوبه دار بخشیده شدند ... فقط چون ما پروندشون رو بازیچه دست خودمون برای مطرح شدن و شهرت و قدرت و جوایز بین المللی و اهداف سیاسیمون نکردیم ... دیگه برای حرف زدن از این پرونده خیلی دیره ... فقط این استاتوس رو نوشتم ببینم کجاان اون مدعیانی که دهان ما رو میبستند و به ما تهمت میزدند و با قدرت میگفتند جلوی این اعدام رو خواهند گرفت ؟

هموطنان عزیزی که تا این حد با مسائل هم عاطفی برخورد میکنید و متحد میشید برای نجات جون یک هموطن ! شما رو به خدا بیاید اینبار قبل از ساختن سناریوهای مختلف ،جزئیات رو از منابع موثق دریافت کنیم و از راه درست حرکت کنیم و اجازه ندیم دیگران از همدلی ما موجی بسازند و خودشون روی موج سوار بشن و ریحانه ها زیر اون موج غرق  بیاید اینبار از راه درست حرکت کنیم "




اشاره این مدعی حقوق بشر که در جریان فتنه 88 سابقه بازداشت نیز دارد به کمپین های به اصطلاح حقوق بشری است که سعی داشتند با سناریوسازی های دروغین ، قویه قضاییه را تحت فشار قرار داده و با بازیچه قرار دادن جان ریحانه جباری، به مقاصد شخصی خود دست یابند.

لازم بذکر است دروغ پردازی های انجام شده توسط رسانه های معاند و کمپین های مدعی حقوق بشر باعث رنجش خاطر اولیاء دم مرحوم سربندی و جریحه دار شدن احساسات آنان شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها