کد خبر: ۲۶۶۳۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
تعدادي از بازيکنان ايران در جام جهاني 98، قهرمانان بازيهاي آسيايي و هنرمندان با امضاي نامه اي خواستار اتمام مناقشه علي دايي و محمد مايلي کهن شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" در این نامه با اشاره به روح ورزش این طور نوشته شده که محتوای منازعه محمد مایلی مهن و علی دایی که دو تن از مربیان سرشناس فوتبال ایران هستند اتفاق تلخی است و تصاویری نازیبا را پیش چشم هواداران فوتبال ایجاد خواهد کرد.
 
امضا کنندگان این نامه با پرهیز از داوری در خصوص موضوع اختلاف از همه اهالی ورزش و هنر خواسته اند با پیوستن به این حزکت پایان خوشی را برای این ماجرا رقم بزنند . امضا کنندگان تا این لحظه به شرح زیرند:
 
علي کفاشيان-خداداد عزيزي- مهرداد ميناوند-محمد خاکپور- مهدي مهدي کيا-نعيم سعداوي- کريم باقري- احمدرضاعابدزاده-حسين فرکي- احمد سجادي- احمد خداداد- مهدي هاشمي نسب -مهدي زماني-فرامرز روستايي فر- اکبر دارستاني- محمد خرمگاه- عليرضا منصوريان- علي چيني-پسنوي- سيدي-تيمور غياثي- حميد سجادي- مرتضي مهمدي- حسين غلامي- مهران شاهين طبع- بهزاد افرادي- کيانوش گرامي- جلال پيشواييان-سعيد کنگراني- مهران غفوريان- حميدرضا پگاه- سام درخشاني- کامبيز ديرباز-رابعه اسکويي- نبکي کريمي- پرستو گلستاني- فاطمه گودرزي- حميد کاشاني- ميلاد کي مرام- پژمان بازغي و...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
وقتی در ورزش که ادعای مروت ومردانگی ومعرفت گوش عالم را کر کرده است شاگرد نسبت به استاد ومربی خود تا این حد بی معرفت می شوداز دیگران انتظاری نیست .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها