کد خبر: ۲۶۶۹۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۳
زوج جوانی که اقدام به سرقت از خانه‌های چالوس می‌کردند در جریان عملیات پلیس بازداشت شدند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایران، اقدامات پلیس چالوس برای به دست آوردن ردی از این دزدان در پی دریافت گزارش‌هایی از سرقت‌های سریالی در چند منطقه در دستور کار قرار گرفت. همزمان مأموران اطلاعاتی از مخفیگاه یکی از دزدان سابقه‌دار چالوس به دست آورده و آنجا را محاصره کردند.

 

سرهنگ طبری با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند سرقت از خانه ها در چالوس موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی تصریح کرد: مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی رد دزد خانه به نام «مسعود» را که از حرفه‌ای‌ها بوده به همراه یک زن در یکی از محلات شهر به دست آوردند. فرمانده پلیس چالوس خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه دزدان پس از دستور قضایی در عملیاتی پلیسی مسعود را دستگیر کردند.

 

وی افزود: دزدان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 9 سرقت مشابه در محلات شهر اعتراف کردند. سرهنگ طبری یادآور شد: مسعود متهم اصلی پرونده در ادامه تحقیقات اقرار کرد اموال سرقتی را زنی مالخر به نام «فاطمه» از وی خریداری کرده که با تحقیقات پلیس این زن نیز دستگیر شد. وی افزود: از متهمان اموال سرقتی شامل تبلت، گوشی تلفن همراه، لوازم موتورسیکلت و لباس کشف شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها